اتوبار ملاصدرا – شیخ بهایی

اتوبار ملاصدراشیخ بهایی

 اتوبار ملاصدرا

اتوبار ملاصدرا به تمام کوچه خیابان های این محل خدمات  اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه ، چیدمان لوازم و …. را ارائه می دهد. دیگر زمان گذشته که با وسیله های نقلیه ی شخصی وسایل را جابجا میکردیم تمام شد امروزه آنقدر وسایل در هر خانه ای وجود دارد که با یک ماشین کوچک قابل جابجایی نیست.

برای جابجایی اثاثیه با سلامت کامل و ایمن باید از شرکت اتوبار ملاصدرا درخواست بدهید تا برایتان در روز معینی که خودتان به آن ها میگویید وسایلتان را به محل جدید بدون هیچ آسیبی جابجا کنند.

وقتی حرف از اتوبار ملاصدرا (شیخ بهایی)  میشود منظورمان تمام محله های این محدوده است که شامل خیابان صائب تبریزی ، خیابان کشفیان ،خیابان حاضری ، میدان ونک ، خیابان مجید پور و… میشود.

تجربه ی اسباب کشی آسان با اتوبار شیخ بهایی 

بعضی افراد هستند که اتوبار را برای خودشان و خانواده شان سخت می کنند چرا ؟

چونکه فکر می کنند میتوانند خودشان از پسِ یک اسباب کشی بر بیایند ولی اینطور نیست. اسباب کشی کار هر کسی نیست نمیتوان گفت که با کمک اعضای خانواده و دوستان و آشنایان خود این کار را انجام میدهیم و آخر سر هم یک وانت میگیریم و کارمان تموم میشه ولی بعدش بهتره یک بررسی کوتاهی وسایلتان را حتما بکنید تا متوجه بشوید که این کار را خودتان نباید انجام میدادید.

پس تنها راه مطمئن و مناسب تماس با شرکت اتوبار ملاصدرا (شیخ بهایی) است تا هیچ گونه صدمه ای به اثاثیه وارد نشود و دیگر استرسی هم به اعضای خانواده وارد نشود.

تفاوت اتوبار و اسباب کشی قدیم و جدید 

یکی از سخت ترین کارها از گذشته تا به الان اسباب کشی بوده و برای همه ی ما همانند شکستن شاخ غول است. اما گذشته اسباب کشی راحت تر انجام میشد چون لوازم کمتر بود و با خسارات کمتری مواجه می شدند و مثل الان انواع و اقسام وسیله نقلیه وجود نداشت یکی از فامیلا پیکان داشت همون شخص برای کمک به جابجایی لوازم کمک می کرد.

امروزه دیگر مثل قدیم نیست وسایل شکستنی ، تزئینی ، الکتریکی و ظریف زیاد تر شده است بنابراین با یک پیکان نمی توان آن همه وسیله را جابجا کرد. باید با شرکت اتوبار و باربری تماس بگیرید تا آنها برای کمک به شما و ارائه یک اسباب کشی آسان همراهیتان کنند.

اگر در محدوده ملاصدرا زندگی می کنید و میخواهید که وسایلتان خسارات سنگینی نبینند و به راحتی بتوانید جابجا شوید. باید با شرکتی در ارتباط باشید که بتواند خدمات اتوبار ملاصدرا ، اتوبار تجریش را به بهترین نحو انجام دهد.

دوره ی جابجایی وسایل به روش سنتی تمام شد دیگر این دوره فقط شرکت های اتوبار حرفه ای مشغول به جابجایی وسایل هستند و تنها راه حلی است که وسایل شما در سلامتی کامل به مقصد خواهد رسید.

اسباب کشی آسان با اتوبار ملاصدرا-ظرافت بار

ما اسباب کشی پر از نگرانی را به راحت ترین اسباب کشی تبدیل خواهیم کرد 😊

مرحله ی جا به جا کردن اثاثیه از بسته بندی در اتوبار اهمیت بیشتری دارد!

شاید فکر کنید که سخت ترین مرحله ی اسباب کشی بسته بندی وسایل است اما اینطور نیست جابجا کردن وسایل مهمترین مرحله به حساب می آید .

چراکه وسایل باید سالم به داخل کامیون گذاشته شوند و به محل جدید انتقال پیدا کنند. این مرحله دشواری های خاص خودش را دارد که ملزم رعایت یک سری نکات توسط نیروی شرکت اتوبار امیرآباد است.

نکاتی که در حین جابجایی اثاثیه باید رعایت شود شامل موارد زیر است: 

👈 قبل از جابجایی وسایل حتما شرایط ساختمان را بسنجید اگر منزل مشتری ساختمانی است از پله استفاده کنند اگر هم آسانسور دارد با آگاهی به شرایط استفاده جابجایی وسایل را انجام دهند.

👈 در حین جابجایی به هیچ وجه به دیوارهای ساختمان نباید صدمه وارد شود چون مستجر یا مالک باید خسارات خراب شدن دیوار را بپردازد.

👈 اثاثیه ای که سنگین است بهتر است از چند کارگر یا وسیله ای که با کمک آن به راحتی بتوان جابجا کرد استفاده کنید.

شرکت باربری و اتوبار ظرافت بار جابجایی اثاثیه را با روشی اصولی انجام می دهند و دیگر در هنگام جابجایی با صدمه دیدن دیوارهای ساختمان یا وسایلتان نخواهید بود. نیروهای ما آموزش دیده اند و در این زمینه تخصص و تجربه ی زیادی دارند.

اتوبار ملاصدرا (شیخ بهایی)-ظرافت بار، باربری

برای اتوبار ملاصدرا (شیخ بهایی) با کدام شرکت تماس بگیریم؟

اگر شما هم از خسارات ناشی از اسباب کشی خسته شده اید میتوانید با اتوبار ملاصدرا (شیخ بهایی) تماس بگیرید. لازم نیست دیگر نگران آسیب دیدن به وسایل خود باشید. اگر هم بخواهید خودتان انجام دهید صد در صد در وهله ی اول خسارات بسیار زیادی به بار می آورید.

ظرافت بار به عنوان بهترین انتخاب برای شما عزیزانی است که به دنبال بهترین شرکت برای جابجایی اثاثیه تان می گردید.

از ویژگی های ظرافت بار میتوان به خدمت رسانی فوق العاده ای که در زمینه ی اسباب کشی دارند اشاره کرد که باعث شده محبوبیت بسیار زیادی در این زمینه بدست آورند. البته شرکت های متعددی در تهران هستند که در زمینه ی باربری و اتوبار فعالیت می کنند ولی ظرافت بار خدماتش را با روش های بسیار نوین و مناسب ارائه می دهد. برای بهره مند شدن از خدماتمان کافیست با ما در ارتباط باشید.

4 Comments

    • بله حتما شما هر جای ملاصدرا که باشین بار و اثاثیه شما رو بدون کمترین آسیب انجام میدیم

  • اگه خدمات اتوبار ملاصدرا نبود ما نمیتونستیم به موقع اسباب کشی کنیم تو بسته بندی اثاثیه خیلی کمکمون کردین ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *