بهترین زمان اسباب کشی

بهترین زمان اسباب کشی

بهترین زمان اسباب کشی


بهترین زمان اسباب کشی

بهترین زمان اسباب کشی در هفته بستگی به شرایط شما دارد. اگر شغل شما به صورتی است که اخر هفته های تعطیل دارید بهتر است باربری در همان روزها انجام گیرد. در روزهای تعطیل و اخر هفته بهترین زمان است چون همه اعضای خانواده حضور دارند و میتوانند در حمل اثاثه و جابجایی کمک کنند.

اگر تصمیم دارید در روزهای تعطیل یا پایان هفته اسباب کشی کنید حتما از چند روز قبل با باربری موردنظرتان هماهنگ کنید و زمان و ساعت را تعیین نمایید. اگر بتوانید اسباب کشی را در روزهای دیگر هفته انجام دهید بهتر است زیرا ترافیک شهر معمولا کمتر است. پس کارها زودتر انجام میگیرد.

اگر نیاز به مراجعه به بانک داشته باشید یا کار اداری برایتان پیش بیاید در زوهای عادی هفته راحت تر میتوانید به آنها برسید. همچنین هزینه اسباب کشی کمتر میشود و برای شما استرس کمری هم به همراه دارد. سعی کنید تا جای ممکن کار را به جمعه نیاندازید. چون هرج و مرج زیاد است و به دلیل ترافیک ساعت کاری باربری هم طولانی میشود.

بهترین ساعت برای اسباب کشی ساعات اولیه روز است. زیرا ترافیک کمتر است و زمان بیشتری دارید تا کارهای را انجام دهید. در اول روز نیروها و کارگران باربری هم انرژی بیشتری دارند و حمل اثاثه با دقت بیشتری انجام میشود. اگر در ساعات اولیه روز شروع به انتقال وسیله ها و اسباب کشی کنید زمان بیشتری دارید تا انها را در خانه جدید بچینید و نظم کارها بهم نمی خورد.

باربری تهران ظرافت بار

نکات مهم برای روز اسباب کشی 

معمولا همه مستاجران و کسانیکه تصمیم به جابجایی منزل دارند حتما از مدتی قبل آماده هستند. اکثر وسیله ها در کارتن بسته بندی میشوند و همه آماده اسباب کشی میشوند. اما روز اسباب کشی همیشه کمی استرس دارید و میخواهید همه چیز منظم و سریع پیش برود. پس بهتر است یک برنامه داشته باشیم تا در روز اثاث کشی استرس کمتری به ما وارد شود.

ابتدا باید بهترین زمان اسباب کشی، ساعت و روز آنرا برای خود مشخص کنید. چه روزی امده هستید و اگر شاغلید باید مرخصی بگیرید. یا اگر میخواهید در روز تعطیل اسباب کشی کنید حتما پیش از آن با شرکت باربری هماهنگ کنید. در مورد هزینه باربری و زمان حضور کارگران مطمئن شوید. همچنین اگر میخواهید از کسی کمک بگیرید او را قبلا مطلع سازید.

نکته بعدی تعیین کرده یک نقشه است. در زمان ورود به خانه جدید باید بدانید وسیله ها باید دقیقا در کجا قرار بگیرند تا دوباره نیاز به جابجایی آنها نداشته باشید. اگر لازم است روی وسیله و کارتن ها شماره و محل اتاق را بنویسید. به این ترتیب کار جابجایی و چیدمان اثاثه هم زمان کمتری خواهد برد.

لازم است تا یک لیست از تمام وسایل داشته باشید و بدانید در هر کارتن چه چیزی را بسته بندی کرده اید. در روز باربری و اسباب کشی ای لیست را چک کنید و مطمئن شوید بارگیری شده است. سپس در زمان خالی کردن کامیون و انتقال وسیله ها و کارتن ها به داخل منزل بازهم آنها را چک کنید. حتما وسیله های با ارزش مانند جواهرات و عتیقه ها را خودتان جابجا کنید و از آنها در حالت بسته بندی عکس بگیرید.

اتوبار تهران ظرافت بار

باربری آسان و مطمئن 

بهتر است مبلمان و کمدها پیش از آغاز کار حمل اثاثه خالی باشند تا وزن آنها کمتر شود. لازم است تا همه چیز را قبلا بسته بندی کنید تا زمان باربری کاهش یابد و کارها سریعتر پیش برود. در صورتی که وسیله سنگین دارید باید ابتدا آنرا داخل کامیون جا دهند و کارتن ها کوچک تر آخرین بار کامیون هستند.

کارتن ها باید همه برچسب شده باشند  تا هم چیزی نشکند و هم پیدا کردن و چیدمان را آسان کند. کنار گذاشتن وسایل ضروری مانند کیف مدارک و لوازمی که در روزها آتی بیشتر نیاز دارید خیلی مهم است. این مسئله به کاهش استرس در روز اسباب کشی کمک زیادی میکند.

مطمئن شوید که در روز اسباب کشی جای مناسب برای پارک ماشین باربری هست. رانندگان باید از محل پارک خود مطلع شوند و دسترسی آنها به خانه آسان باشد. اگر در یک کوچه باریک زندگی میکنید، کامیون نمتواند وارد کوچه شود و کار شما کمی سخت خواهد شد. بهتر این است اگر در مجتمع یا در شهرک زندگی میکنید همسایگان را در جریان اسباب کشی خود بگذارید تا روز و ساعت باربری چیزی مانع ورود کامیون نباشد.

گاهی هرچقدر هم امادگی داشته باشید باز هم ممکن است مسئله غیرمنتظره ای پیش بیاید. پس حتما همه چیز را چک کنید و به ویژه کارهای بانکی را انجام دهید تا کمترین استرس را داشته باشید. اگر لازم است کودکان را به کسی بسپارید تا مراقب آنها باشند و در این روز خسته نشوند و صدمه نبینند. همچنین مراقب سالمندان باشید زیرا این دو گروه بیشتر در معرض خطر هستند.

باربری تهران اتوبار تهران ظرافت بار

باربری در تهران با ظرافت بار

بهترین راه برای کاهش استرس و هزینه در روز اسباب کشی سپردن حمل بار به شرکت باریری مطمئن است. شرکت ظرافت بار با نیروی مجرب و ماهر آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در نقاط مختلف تهران است. برای داشتن باربری ایمن و مقرون به صرفه با شعب باربری تجریش، باربری نیاوران، باربری ولیعصر ، باربری اقدسیه ، باربری جردن و … تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما در زمینه اتوبار و باربری خواهند بود.

اتوباراخبارباربری

باربری اقدسیهباربری تجریشباربری تهرانباربری جردنباربری نیاورانباربری ولیعصر

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *