سوالات متداول باربری و اتوبار ظرافت بار

سوالات متداول

خدمات مشاوره در زمینه باربری به چه صورتی است ؟

شرکت ظرافت بار در زمینه ی مشاوره در امور باربری ، اتوبار ، حمل بار ، اسباب کشی و … توسط مشاورانی با علم بالا ، تخصص به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد شد و همچنین شمایی که اولین بار می خواهید اسباب کشی کنید را با روال کلی این امر آشنا می کند و تمام سوالاتی که در ذهنتان است را با حوصله و با دقت پاسخ می دهد.

قیمت باربری چگونه مشخص می شود؟

قیمت باربری و اتوبار زیر نظر اتحادیه باریری شهر تهران اعلام می گردد شرکت هایی که مجوز باربری دارند زیر نظر اتحادیه باربری کار می کنند که قیمت ها هرچقدر که باشد براساس همان نرخ مصوب و دولتی به مشتریان اعلام می شود نه کمتر نه بیشتر.

سوالات باربری و اتوبار

خدمات بسته بندی اثاثیه ظرافت بار چگونه انجام می شود؟

شرکت ما خدمات بسته بندی اثاثیه را طبق روش های اروپایی انجام می دهد با سبکی نوین و روش های خلاقانه تا هیچگونه آسیبی به اسباب شما نرسد ، همچنین افرادی که برای بسته بندی اعزام می شوند در این زمینه دوره دیده اند و تخصص کامل دارند که می توانید بارهای شما را بسته بندی و آماده حمل کنند.

سوالات باربری

آیا شرکت ظرافت بار خدمات نیسان بار و وانت بار هم دارد؟

شرکت ظرافت بار خدمات نیسان و وانت بار هم به شما مشتریان ارائه می دهد که می توانید بارهای خود را سالم به محل مورد نظر انتقال دهید فرقی نمیکند کجای تهران زندگی میکنید در هر جایی که هستید ما خدمات جابه جایی را به شما ارائه میکنیم.

سوالات متداول اتوبار

آیا اثاثیه ما بیمه می شود؟

شرکت ما با توجه به این که کارش را با پایه و اساس انجام می دهد بیمه بارهای شما را هم برای اینکه اگر صدمه ای دید شرکت بیمه ی طرف قرارداد خسارت را بپردازد و اینکه بیمه مورد نظر بارهای شما تا هر سقفی که بخواهید توسط ما انجام می شود در این زمینه بهتر است در هنگام بستن قرار داد حتما ذکر کنید تا ما توضیحات کامل را خدمت شما عزیزان عرضه کنیم.

سوالات متداول باربری و اتوبار

اگر همان روز به باربری احتیاج داشتم ، امکان ارسال پرسنل وجود دارد؟

وقتی که شما در همان لحظه به پرسنل و برای اسباب کشی نیاز داشته باشید این شرکت باربری به صورت بلادرنگ نیروی خود را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می کند کافیست با ما تماس بگیرید ما در کسری از ثانیه خودمان را به همان محل خواهیم رساند.