مینی کامیونت باربری و اتوبار ظرافت بار

مینی کامیونت باربری و اتوبار

مینی کامیونت باربری و اتوبار ظرافت بار

اگر در نظر دارید که مینی کامیونت باربری و اتوبار را برای اثاثیه استفاده کنید اول از همه باید به مقدار اثاثیه توجه کنید و اگر مناسب بود این وسیله حمل و نقل را برای باربری و اتوبار انتخاب کنید.

البته شرکت باربری قبل از اینکه وسیله باربری برای شما ارسال کند کارشناسش را جهت بررسی میزان اثاثیه شما ارسال می کند و سپس کارشناس محترمه وسیله ی مناسب را در نظر میگیرد. اشتباه در انتخاب ماشین حمل بار می تواند دردسرهای اسباب کشی شما را افزایش دهد.

از مینی کامیونت برای باربری و اتوبار چه مقدار اثاثیه استفاده می شود؟

از مینی کامیونت برای جابجایی بارهای سنگین باحجم زیاد استفاده میشود که در این خصوص باربری ظرافت بار میداند که کدام بار را با مینی کامیونت ها جابه جا کرد که نتیجه بهتری داشته باشد .

کامیونت های مسقف و غیر مسقف هر کدام برای جابجایی اثاثیه مختلف استفاده می شود که متناسب با جم بار شما میباشد.اگر کامیونت مسقف باید ارتفاع کابین آن باید اندازه ای باشد که اقلامی که ارتفاع زیادی دارند مثل یخچال ، کمد ها و .. به راحتی بدون اینکه مشکلی ایجاد شود بارگیری شود. همچنین مسقف بودن کامیونت باربری و اتوبار بهتر از غیر مسقف هایش است چرا؟ چون از سرقت لوازم منزلتان میتوانید جلوگیری کنید.

این نکته را توجه داشته باشید که حجم بار شما باید با وسیله نقلیه حمل باربری و اتوبار انتخابی شما متناسب باشد. وجود فضای خالی در خودروی حمل بار میتواند سبب برخورد اثاثیه به هم و آسیب دیدن آنها شود. البته شما میتوانید با بسته بندی لوازم منزل از این اتفاق جلوگیری کنید.

قبل از انتخاب کامیونت برای باربری و اتوبار محل جدید را مورد بررسی قرار دهید!

بعضی اوقات است وسیله ی مناسبی را برای باربری و اتوبار انتخاب میکنید بدون اینکه محل جدید را در نظر بگیرید که پهنای کوچه یا خیابان کم است و با این انتخاب اشتباه مجبور هستید که وسایل را در یک مسافت نسبتان طولانی به داخل محل مورد نظر جابجا کنید. پس انتخاب وسیله ی نقلیه را به متخصصین شرکت باربری بسپارید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. هرچقدر خودروی حمل و نقل به مل مورد نظر نزدیک تر باشد می توان یک جابجایی ساده تر داشته باشیم بدون اینکه کار را هم برای خود و دیگر کارگران زیادتر کنید.

نکته ی مهمی که در اینجا به آن باید اشاره کرد این است که هرچقدر مسافت حمل بار تا محل مورد نظر بیشتر شود شرکت باربری و اتوبار تهران هزینه ی اضافی را برای شما در نظر می گیرند پس این نکته را دقت کنید که مشکلی پیش نیاید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. بنابراین بهتر است ماشین باربری و اتوبار مورد نظر را با توجه به موقعیت مکانی محل جدید انتخاب کنید.

مینی کامیونت باربری و اتوبار-ظرافت بار

نکات مهم در انتخاب وسیله ی نقل باربری و اتوبار

*نوع بار و اسباب و لوازم

*مسافتی که قرار است برای حمل بار طی شود

*باربری در تهران است یا برای شهرستان

*ساعت درنظر گرفته شده برای حمل بار

*نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

و… که در انتخاب وسیله نقلیه باربری تهران و اتوبار تهران تاثیر مستقیم دارد پس بهتر است با انتخاب صحیح شرکت باربری بتوانید یک اسباب کشی مناسب داشته باشید بدون اینکه مشکلی ایجاد شود و هزینه ی اضافی پرداخت کنید.

شرکت باربری و اتوبار ظرافت بار به عنوان یک شرکت حرفه ای بهترین وسیله ی نقلیه را برای شما در نظر می گیرد که هیچ مشکلی از نظر فنی و از نظر اندازه ای نداشته باشد تا شما بتوانید یک اسباب کشی راحت و مقرون به صرفه داشته باشید کافیست با ما در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید..

تماس با دفتر مرکزی : 

1710

88016402

تماس با شعبه کرج : 

02636331444

تماس با مدیریت : 

09127902210