کامیونت باربری و اتوبار ظرافت بار

کامیونت باربری و اتوبار - ظرافت بار

کامیونت باربری و اتوبار ظرافت بار

یکی از مهمترین مسائل برای باربری تهران که ماشین مناسب را برای این کار انتخاب کنیم. این انتخاب بستگی به حجم بار دارد و باید متناسب با نوع بار ماشین را انتخاب کرد. کامیونت باربری و اتوبار ظرافت بار برای بار با حجم متوسط و وزن کم مانند مبلمان و کالاهای اداری و به  طور کلی میز و صندلی استفاده میشود.

این ماشین ها مسقف هستند و با چادر پوشانده شده اند. در اتاق بار آنها تعداد زیادی پتو و ضربه گیر به اضافه کارتون مخصوص بسته بندی وجود دارد تا بار از ضربات احتمالی  مصون باشد. اطراف و کف اتاق بار هم با موکت پوشانده شده تا بار صدمه نبیند. به کامیونت ها اصطلاحا خاور مسقف فلزی یا چادری هم میگویند. این ماشین بهترین انتخاب جهت حمل لوازمی مانند میز و صندلی برای منزل و ادارات می باشد.

چرا باید از کامیونت برای حمل بار استفاده کرد؟

🔶 کامیونت امکان تردد و باربری را در تمام ساعات روز دارد.

🔶 کامیونت مجهز به تجهیزاتحفاظتی برای بار مانند پتو، موکت و … است.

🔶 سیستم فنر بندی کامیونت به گونه ای طراحی شده که جلوی ضربات ناشی از سرعتگیر را میگیرد.

🔶 برای حمل بارهایی که زیاد حساس نیستند مانند برنج و آرد و مایعات و … میتوان از کامیونت روباز استفاده کرد.

باربری تهران ظرافت بار
کامیونت باربری و اتوبار

خدمات کامیونت ظرافت بار برای اسباب کشی

🔶 حمل و جابجایی هر نوع بار ریز ودرشت با ماشین های مسقف

🔶 تعرفه و کرایه ارازن و مناسب برای اسباب کشی منزل

🔶 ارائه بیمه نامه برای کامیونت باربری جهت خسارات احتمالی

🔶 استفاده از رانندگان ماهر و مسلط

🔶 به کارگیری خدمه با تجربه و آموزش دیده برای حمل بار

🔶 ارسال کامیونت های سالم و تمیز و موکت شده برای جابجایی بارها

مراحل سرویس دهی با کامیونت 

🔶 تماس و رزرو کامیونت باربری به همراه تعداد کارگر مورد نیاز برای جابجایی بار

🔶 حضور در کمترین زمان در محل خانه یا اداره شما

🔶 در صورت نیاز و در خواست مشتری بسته بندی اثاثیه و لوازم

🔶 بارگیری و حمل بار بسته بندی شده با داخل کامیونت

🔶 حمل بار به مقصد مورد نظر

🔶 تخلیه و چیدمان بار و اثاثه داخل منزل یا دفتر کار شما

اتوبار تهران ظرافت بار
کامیونت باربری و اتوبار ظرافت بار

کامیونت باربری ارزان و مقرون به صرفه 

کامیونت ماشین مناسبی برای حمل بار و اسباب کشی است. زیرا وسیله های خانه و اداری در هر اندازه ای در آن جا میگیرند. همچنین استانداردهای لازم را برای حمل بار دارد و خیال شما از بابت سالم رسیدن بار به مقصد راحت خواهد بود.

انتخاب کامیونت باربری و اتوبار ظرافت بار علاوه بر این هزینه زیادی ندارد و کاملا مقرون به صرفه است. شرکت ما برای حمل بار کاشین های مختلفی دارد اما پیشنهاد ما برای حمل بار با حجم متوسط و تجربه یک باربری ارزان، کامیونت می باشد. چون در این حال تعداد سرویس دهی کم خواهد شد و کرایه شما هم کاهش پیدا میکند.

انتخاب ماشین مناسب میتواند کیفیت اسباب کشی یا حمل بار را برای شما افزایش دهد. پس بهتر است بر اساس نوع بار و حجم آن ماشین مناسب را انتخاب کنید. همچنین که در تمام ساعات روز امکان تردد با کامیونت وجود دارد و این برنامه ریزی شما را آسان تر خواهد کرد. این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه میدهد و در هر زمان که نیاز به جابجایی و حمل بار داشته باشید میتوانید آنرا از ظرافت بار در خواست کنید.

قیمت و هزینه باربری با کامیونت 

قیمت کامیونت باربری و اتوبار ظرافت بار به صورت ساعتی محاسبه میشود. اگر مسیر شما برای جابجایی و اسباب کشی نزدیک باشد هزینه شما برای حمل اثاثه کمتر خواهد بود. اما مسیر دورتر زمان بیشتری را میخواهد که در این صورت قیمت افزایش می یابد.

عامل مهم دیگر در قیمت باربری با کامیونت تعداد طبقات و تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل بار شماست. همچنین ممکن است برای جابجایی نیاز باشد تا رفت و برگشت انجام گیرد و به طور مثال به دوبار بارگیریو تخلیه نیاز داشته باشید. بر این اساس باید پیش از رزرو خدمات باربری حتما با همکاران ما تماس بگیرید و درباره تعیین قیمت صحبت کنید.

کامیونت باربری ظرافت بار

در صورتیکه زمان و لوازم لازم جهت بسته بندی اثاثه را ندارید میتوانید از ما کمک بخواهید. یکی از خدمات جانبی باربری، بسته بندی اثاثیه و لوازم است تا بتوانید اسباب کشی آسان و مطمئن داشته باشید. هزینه این خدمات به هزینه حمل بار اضافه میشود اما برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین حمل بار در تهران با شهرستان متفاوت است. بر اساس دوری و نزدیکی هر شهری قمیت ها زیاد و کم میشود و متفاوت خواهد بود. تلاش ما ارائه خدمات باکیفیت به شما عزیزان و جلب رضایت شما می باشد.

باربری تهران را از ظرافت بار بخواهید !

شرکت ظرافت بار به صورت بیست و چهار ساعته در تمام نقاط تهران آماده ارائه خدمات باربری به شما می باشد. برای رزرو خدمات و مشاوره با ما تماس بگیرید. تلاش ما ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات حمل بار به شما عزیزان می باشد.