مینی وانت باربری و اتوبار ظرافت بار

مینی وانت باربری و اتوبار ظرافت بار

مینی وانت باربری و اتوبار ظرافت بار

مینی وانت باربری و اتوبار را ممکن است در خیابان ها در حال رفتن دیده باشید و این سوال به ذهنتان برسد که چرا از این ماشین برای اسباب کشی استفاده شده است؟ برای پاسخ به این سوال شما باید گفت که وقتی مینی وانت برای باربری و اتوبار به محل مورد نظر ارسال می شود به مقدار اثاثیه آن مشتری بستگی دارد که از چه وسیله نقلیه ای می توان استفاده کرد که مناسب باشد.

چگونگی انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای باربری و اتوبار؟

ماشین باربری یکی از تجهیزات مهم مورد استفاده در اسباب کشی است. انتخاب ماشین اسباب کشی یا باربری تهران باید هوشمندانه و با توجه به حجم و اندازه بار باشد. اشتباه در انتخاب ماشین حمل بار می تواند دردسرهای اسباب کشی شما را افزایش دهد.

عوامل مختلفی در زمینه ی انتخاب وسیله نقلیه باربری و اتوبار مناسب است که شامل موارد زیر می شود :

فاصله ی مبدا تا مقصد یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار برای انتخاب نوع وسیله نقلیه برای اسباب کشی است . معمولاً فاصله های دور و بین شهری از ماشین ها بزرگ استفاده می شود چون این وسایل نقلیه برای این کار مناسب تر اند. اما برای فاصله های کم و محدودیت ترافیک بهتر است از وسایل نقلیه کوچک استفاده کرد تا سریع تر به مقصد برسد تا بتواند باربری را در مدت زمان کوتاه انجام دهد.

مینی وانت هم به دلیل اینکه کوچک است برای شهر تهران که هر نقطه ای از آن ترافیک است بسیار مناسب است اما باز هم مقدار اثاثیه ای که باری جابجایی در نظر گرفته اید ملاک است که چقدر باشد.

همانطور که در متن بالا ذکر کردم حجم بار برای اسباب کشی اصلی ترین مورد برای انتخاب نوع وسیله ی نقلیه است. در این امر باید فرد کارشناس از طرف شرکت باربری مورد نظر به محل برود و مقدار آن را بسنجد سپس وسیله ی نقلیه پیشنهادی را به شما بگوید و در روز مقرر شده برای شما ارسال کنند.

قبل از اسباب کشی باید ظرفیت وسیله نقلیه باربری را بسنجید!

شرکت های باربری معتبر باید به این نکته توجه داشته باشند که حجم بار شما متناسب با وسیله ی نقلیه انتخاب هست یا خیر؟ اگر داخل وسیله ی نقلیه بیش از حد وزن تحمل وسیله نقلیه باشد نتیجه ای جز خطر برای اثاثیه شما نخواهد داشت. همچنین وجود فضای خالی در خودروی حمل بار زمانی هایی که خودرو در دست انداز میرود ممکن است به هم برخورد کننده و آسیب ببینند. اگر وسیله نقلیه متناسب با میزان وسیله نقلیه شما انتخاب شود هیچ کدام از این اتفاق ها نخواهد افتاد.

بهتر است این مورد را هم اضافه کنم که درست است ماشین باربری بزرگ هستند و شما فرض بر این دارید که هر مقدار وزن باری را ممکن است تحمل کند اما سخت در اشتباهید هر ماشین باربری و اتوبار ظرفیت محدودی برای تحمل وزن بار دارد. حمل اثاثیه بیش از ظرفیت وسیله نقلیه باربری میتواند خطر ساز باشد. البته شرکت های معتبر باربری و اتوبار هیچوقت این کار را انجام نخواهند داد ولی شرکت هایی که میخواهند از شما هزینه یکمتری بگیرند این کار را می کنند و جزء خسارت مالی چیز دیگری برای شما باقی نمیماند.

مینی وانت باربری و اتوبار ظرافت بار-1710

چه مقدار هزینه ای برای باربری در نظر گرفته اید ؟

مقدار هزینه ای که برای باربری و اسباب کشی در نظر گرفتید می تواند موثر واقع شود و اینکه در هنگام انتخاب شرکت باربری مورد نظرتان به بودجه ای که کنار گذاشته اید دقت کنید تا براساس همان مقدار اسباب کشی را بدون هیچ استرسی انجام دهید . البته این نکته را هم بگویم که هرچقدر ماشین باربری بزرگ تر باشد هزینه ای آن هم بالا تر می رود و اینکه لازم نیست مسیر مبدا به مقصد را برای انتقال اثاثیه چند بار طی کند و هزینه ای دو برابر پرداخت کنید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه ای میپردازید ارزشش را خواهد داشت چون یک باربری و اسباب کشی بدون استرس با خیال راحت به مکان جدید خواهید داشت ، و آن غول بزرگ اسباب کشی را از ذهنتان پاک کنید چون شرکت باربری ظرافت بار شما در این زمینه همراهی میکند تا هیچ استرسی را حس نکنید.

همین حالا تماس بگیرید..

تماس با دفتر مرکزی : 

1710

88016402

تماس با شعبه کرج : 

02636331444

تماس با مدیریت : 

09127902210