اتوبار را با باربری اشتباه نگیرید !

اتوبار را با باربری اشتباه نگیرید !

اتوبار را با باربری اشتباه نگیرید !


اتوبار را با باربری اشتباه نگیرید!

اکثریت مردم از اصطلاحات اتوبار و باربری بجای هم استفاده میکنند . در صورتی که اگر نگاه دقیق تری به قضیه بیندازید متوجه میشوید که این دو اصطلاح تفاوتهایی با هم دارند . بطور کل از کلمه اتوبار برای شرکت هایی با فعالیت در زمینه ی حمل و جابجایی وسایل منزل و یا اداره و حتی سطوح مختلف بسته‌ بندی استفاده میشود.

عموما به مابقی شرکت ها که توانایی حمل بار با استفاده از هر گونه وسیله ای را دارا میباشند شرکت های باربری میگویند. البته امروزه شرکت های باربری بسیاری درتهران و ایران فعالیت میکنند که به آن ها اتوبار نیز گفته میشود. اصلی ترین کاری که این شرکت ها انجام میدهند ، جابجایی هر نوع باری از یک مکان به مکانی دیگر میباشد. با توجه به علت وجود بار های گوناگون و مسیرهای مختلف وسایل جابجایی مختلفی ساخته شده است.

از اصطلاح اتوبار برای شرکتهایی که فقط در زمینه حمل و نقل و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و محل کار با بسته بندی های متفاوت فعالیت دارند ، اطلاق میشود و به سایر شرکت هایی که توانایی جابجا کردن هر نوع باری را داشته باشند باربری گفته میشود .
امروزه شرکت های زیادی در زمینه اتوبار و باربری فعالیت میکنند که توانایی جابجا کردن بار به صورت شهری ، بین شهری و حتی بین المللی را دارند و وظیفه اصلی آنها ، حمل و نقل و جابجا کردن بار از یک نقطه به نقطه دیگر است و با توجه به نوع ، جنس ، وزن و مسافتی که قرار است بار از مبدا به مقصد طی کند از ماشین های متفاوتی برای این کار استفاده میشود .
مثلا نمیتوان برای حمل و نقل مواد غذایی که شرایط خاصی را میطلبد از همان ماشینی که با آن شن و ماسه جابجا میکنند استفاده شود.

اتوبار را با باربری اشتباه نگیرید - اتوبار تهران

تفاوت خدمات اتوبار و باربری چه می باشد؟

همه ی افراد این تصور را دارند که خدمات باربری و اتوبار یکسان می باشد اما در واقع باید گفت تفاوت های زیادی میان این دو وجود دارد. شاید تنها در لغت یک معنا داشته باشند و خدمات بسته بندی ، حمل بار ، چیدمان در هر دوی آن ها یکسان باشد اما چیزی که واضح است این موضوع می باشد که تفاوت های زیادی با هم دیگر دارند. برای مثال خدمات اتوبار تنها شامل خدمات زمینی می شود و برای حمل بار از کامیون و وانت بار استفاده می شود اما باربری اینطور نیست!

باربری خدمات گسترده ای را به مشتریان ارائه می دهد برای مثال نه تنها خدمات خود را به صورت زمینی و با استفاده از کامیون و وانت بار انجام می دهد بلکه می تواند خدمات باربری هوایی و باربری دریایی را نیز به شما ارائه دهد. برای باربری هوایی از هواپیما و برای باربری دریایی از کشتی استفاده می کنند. اما عموما به دلیل اسباب کشی درون شهری افراد خدمات اتوبار را انتخاب می کنند و از آن استفاده می کنند.

مطالب پیشنهادی:

چرا اسباب کشی را در فصل تابستان انجام دهیم؟

خدمات باربری تهران برای ادارات

اتوبار را با باربری اشتباه نگیرید ! - ظرافت بار

دلایل استفاده از خدمات اتوبار و باربری

خب همانطور که متن بالا را مطالعه کردید به تفاوت های بین اتوبار تهران و باربری تهران اشاره کردیم اما از دلایل استفاده از خدمات باربری و اتوبار باخبر هستید؟ بیشترین دلیلی که باعث می شود افراد از این دو خدمات استفاده کنند مستاجر بودن است و کاری برای آن نمی تواند کرد. در بالا خواندید که خدمات اتوبار خواهان بیشتری دارد و دلیل آن این است که بیشتر افراد دست به اسباب کشی درون شهری می زنند و این خدمات اتوبار استفاده می کنند.

دسته ی دیگری از افراد نیز وجود دارند که خب نیاز به اسباب کشی برون شهری دارند که در این مورد می توانند از خدمات باربری استفاده کنند و مشکل خود را برطرف کنند. دسته ی سوم افرادی هستند که می خواهند بار خود را به خارج از کشور ارسال کنند در این صورت نیز می توانند از خدمات باربری برای خود استفاده کنند و مشکل را برطرف کنند.

در همین رابطه بخوانید:

بهترین زمان برای رزرو خدمات اتوبار

تفاوت باربری بین تهران و شهرستان

اتوبار را با باربری اشتباه نگیرید ! - قیمت خدمات اتوبار
جابجایی بار در باربری و اتوبار تهران

جابجایی بار هم توسط باربری و اتوبار تهران بسیار متفاوت می باشد. وقتی از خدمات اتوبار استفاده می کنیم یعنی بار شما درون شهری و برون شهری تنها با ماشین حمل نقل جابجا می شود و شما در این مورد محدود هستید اما وقتی خدمات باربری را برای خود انتخاب کنید شما انتخاب های زیادی برای ارسال لوازم خود دارید.

خدمات باربری تهران محدود به مکان یا محله ی خاصی نیست شما هر نوع باری را که داشته باشید بدون مشکلی برای شما جابجا می کنند تا شما یک اسباب کشی راحت داشته باشید.

سفارش خدمات باربری و اتوبار از ظرافت بار

شرکت ظرافت بار خدمات اتوبار و باربری خود را با حرفه ای ترین پرسنل به مشتریان خود ارائه می دهد. برای سفارش خدمات باربری و اتوبار می توانید با ما در ارتباط باشید. ظرافت بار در تمام مناطق تهران مانند باربری اقدسیه ، باربری امیرآباد ، باربری تجریش ، باربری جردن و… فعالیت می کند و خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

خدماتی همچون بسته بندی ، چیدمان ، حمل بار و… جز خدمات شرکت ما می باشد برای دریافت خدمات بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

اتوباراخبارباربریباربری اقدسیهباربری امیرآبادباربری تجریشباربری تهرانباربری جردن

اتوبار یا باربریاسباب کشی ارزاناسباب کشی منزلبسته بندی لوازم منزلفرق اتوبار و باربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *