باربری تهران و خدمات اسباب کشی

باربری تهران و خدمات اسباب کشی ظرافت بار

باربری تهران و خدمات اسباب کشی ظرافت بار


باربری تهران و خدمات اسباب کشی

باربری تهران و خدمات اسباب کشی در استان سالهاست برای همه کسانی که نیاز به این خدمات دارند ارائه میشود. خدمات اتوبار با استفاده از بروز ترین و مدرن ترین روش ها و فنون در اسباب کشی منزل و محل کار و حمل و نقل کالا و … برای همه شهروندان ارائه میشود.

ارائه خدمات ایمن و باکیفیت از جمله استراتژی های شرکت باربری است که برای آن تلاش میکند. چگونگی حمل و نقل ایمن اثاثه بدون کوچکترین آسیب هنری است که از خدمه با تجربه و ماهر شرکت باربری بر می آید. برای اینکه بار شما ایمن و مطمئن حمل شود و سالم به مقصد برسد باید نکات مهم را در زمان اسباب کشی رعایت کنید و از یک شرکت مطمئن برای این کار کمک بگیرید.

بیشتر ما حداقل یکبار در زندگی یا حتی چندبار در سال به خدمات باربری نیاز پیدا میکنیم. مشکلات زیادی برای اسباب کشی وجود دارد و سخت است که بخواهید خودتان این کار را انجام دهید. یکی از کارهای تخصصی در باربری تهران حمل اثاثه است تا بتواند جابجایی را برای شهروندان آسان تر نماید.

وسیله ها و ملزومات در هر خانه سرمایه مهم و دارایی ارزشمندی برای آن خانواده می باشد. از مهمترین وظیفه های باربری تهران این است که این بار را سالم حمل کند و به مقصد برساند. این کار برای اعتبار اتوبار مهم است و در جلب رضایت و امنیت بار مشتری نقش زیادی دارد.

از مهمترین تمهیدات یک اتوبار استفاده از وسیله نقلیه مناسب و ماشین باربری برای حمل اثاثیه است. اتومبیل ها و ماشین های باربری باید ایمن باشند و مناسب با حجم بار و اثاثه انتخاب گردد. استفاده از خودرو مناسب و تجهیزات مدرن به وسیله افراد ماهر و با تجربه از اصول کاری یک باربری است.

ظرافت بار باربری تهران و خدمات اسباب کشی

نکات ضروری در زمان حمل لوازم منزل 

در همه خانه ها وسیله های برقی و چوبی وجود دارند و معمولا این وسیله ها به ضربه حساس اند. با یک ضربه ممکن است وسیله شکسته شود و یا خراب و پاره شود. ریسک جابجایی وسیله ها در زمان اسباب کشی بیشتر است زیرا چند وسیله باید در کنار هم قرار بگیرند و باید به خوبی بسته بندی شوند تا مشکلی در زمان باربری به وجود نیاید.

در صورت بی توجهی به این مسئله آسیب زیادی وسیله ها وارد خواهد شد. پس لازم است تا با صبر و حوصله اقدام به بسته بندی آنها نمایید و لوازم مناسب را برای این کار استفاده کنید. از جمله لازم است تا پلاستیک های حباب دار و کارتن چند لایه برای بسته بندی داشته باشد تا در زمان حمل کمترین آسیبی به آنها وارد نشود. رعایت نکات زیر پیش از اسباب کشی لازم و ضروری می باشد.

– یخچال را روز قبل خالی کنید و از برق بکشید.

– لوازمی مانند ماشین لباس شویی را از برق بکشید و دور انها را با پلاستیک حباب دار ببندید.

– داخل یخچال و ماشین لباسشویی و … را تمیز و خشک نمایید.

– تلویزیون، مایکروفر و دیگر وسیله های حساس را به صورت ویژه بسته بندی نمایید.

– هر قطعه ای که لازم است جدا کنید و درون پلاستیک مناسب بگذارید.

– دستگیره ها و پایه ها را جدا کنید و در بسته بندی های مناسب قرار دهید.

– روی کارتن ها حتما بنویسید محتویات داخل آن چیست تا بعد از جابجایی کار شما آسان تر شود.

باربری تهران و خدمات اسباب کشی

بیمه باربری برای اثاثیه در زمان اسباب کشی 

در باربری تهران و خدمات اسباب کشی پیش از انجام کار باید لوازم و اثاثه را بیمه نمایند. شرکت های بیمه گذار مسئولیت حوادث ناگهانی در زمان حمل را به عهده میگیرند تا در صورت بروز حوادث احتمالی خسارت مشتری پرداخته شود. بنابراین صاحبین شرکت باربری به این ترتیب به آسانی و با خیال راحت اقدام به حمل بار برای شما می نمایند.

بیمه باربری و حمل و نقل کالا بیمه ای است که به موجب آن در قبال دریافت هزینه ای از بیمه گذار کالا در زمان حمل بیمه میشود. در صورتی که آسیبی به بار وارد شود یا کالا از بین برود باید هزینه آن توسط شرکت اتوبار پرداخته شود. کلیه بارهایی که توسط باربری تهران در شهر جابجا میشوند باید بیمه شوند تا خیال مشتری از بابت امنیت و سلامت آن راحت باشد.

نحوه چیدمان بار در ماشین باربری 

برای انجام اصولی باربری تهران و خدمات اسباب کشی مرحله چیدمان بار در ماشین اهمیت ویژه ای دارد. چیدمان وسیله ها در فرآیند انتقال بار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. چیدمان اصولی و بهینه بار باید در 5 مرحله انجام گیرد که شامل مراحل زیر می باشد.

– ابتدا لازم است تا وسیله ها و اثاثه به صورت تفکیک شده از هم مشخص شوند.

– فضاهای خالی بین اجناس بزرگ مانند مبل باید با پتو یا نایلون پوشانده شوند.

– لوازم بلند و باریک مانند قالی ها و موکت باید مناسب جاسازی شود.

– کارتن های سنگین باید اول داخل ماشین باربری گذاشته شوند و بعد نوبت کارتن های سبک تر است.

– لوازم حساس و شکستنی باید آخر در ماشین گذاشته شوند.

– بهتر است در مقصد بارها و لوازم توسط خدمه باربری داخل منزل چیده شود تا آسیبی به آنها وارد نشود. هرگز وسیله ها را روی هم نگذارید.

ظرافت بار باربری تهران اتوبار تهران

خدمات باربری تهران با ظرافت بار 

برای همه مردم سالانه نیاز به خدمات باربری وجود دارد. بر این اساس لازم است تا یک شرکت مطمئن و مجرب پیدا کنید تا خیال شما از امنیت بار و سلامت باربری راحت باشد و در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایید. شرکت ظرافت بار با تجربه و مطمئن در تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای رزرو خدمات و استعلام قیمت از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

اخبارباربریباربری تهران

اتوبار ارزاناتوبار تهرانباربری ارازنباربری ارزان در تهرانباربری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *