بسته بندی لوستر در اتوبار

بسته بندی لوستر در اتوبار


بسته بندی لوستر در اتوبار

بسته بندی لوستر در اتوبار یکی از موارد مهم همانند بسته بندی سایر لوازم شکستنی محسوب می شود. شرکت اتوبار ظرافت بار به این نکته توجه خاصی دارد و به شما در این زمینه خدمات بسته بندی را کاملا حرفه ای ارائه می دهد.

وسایل شما به طور کاملا سالم به مقصد می رسد بدون اینکه هیچ صدمه ای دیده باشد ، خیالتان هم بابت بسته بندی وسایل راحت باشد وسایل شما با دقت بسته بندی می شوند.

بسته بندی لوستر در اتوبار بسیار حساس است و باید با صبر ، حوصله و دقت انجام شود که کارکنان نیروی اتوبار تهران شرکت ما در این زمینه کاملا تخصص دارند و لوستر شما را در هر اندازه ای که باشد بسته بندی می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه ی بسته بندی این وسیله ی مهم بدست بیاورید.

نحوه بسته بندی لوستر در اتوبار چگونه است؟

بسته بندی لوستر در اتوبار تهران مانند لوازم شکستنی دیگر انجام می شود با این تفاوت که لوستر دارای جزئیات بیشتر و اندازه ای بزرگتر است.

برای بسته بندی لوستر همیشه شرکت اتوبار ظرافت بار یک نفر را می فرستد که دقت بالایی داشته باشد و بتواند این کار را به طور حرفه ای انجام دهد.

برای بسته بندی اصولا از جعبه ها و کارتن های بزرگی استفاده می شود و از موادی مثل فوم یا پلاستیک های حبابدار برای جلوگیری از ضربه استفاده می شود.

البته بستگی به اندازه ی لوستر شما دارد ، بعضی از لوستر های سقفی هستند که دارای آویز هستند که باید تمام آن ها جدا شود در پلاستیک های حبابدار قرار بگیرد ، لامپ های ال ای دی لوستر هم باید در همان پلاستیک های قرار بگیرد تا در حین جابجایی صدمه ای نبیند در آخر هم صفحه ی لوستر را میتوانید داخل فوم یا همان پلاستیک ها قرار دهید مطمئناً در حین حمل و جابجا کردن آسیبی نخواهد دید.

روشی که عموماً برای لوستر های خیلی بزرگ استفاده می شود و در کشورهای خارجی مرسوم است به این شکل است که از جعبه های مخصوصی برای قرار دادن لوستر استفاده می کنند که اطراف آن با چوب و لایه های یونولیت پوشانده شده و هر صدمه ی احتمالی را مهار می کند.

مطالب پیشنهادی : 

اسباب کشی ایمن با اتوبار تهران

آسان کردن باربری با 3 راه حل

بسته بندی لوستر در اتوبار - اتوبار تهران

دلیل اهمیت بسته بندی لوستر در اتوبار چیست؟

همانطور که میدانید قیمت لوستر در این دوره زمانه سر به فلک کشیده است و افراد برای نگهداری آن تمام تلاش خود را می کنند بنابراین یکی از دلایل اهمیت بسته بندی صحیح لوستر در اتوبار می تواند این مورد باشد که بعضی از افراد نمی توانند دوباره لوستری نو تهیه کنند.

سوالات متعددی که شما مشتریان عزیز از ما راجع به بسته بندی لوستر در اتوبار پرسیدید این است که چطور میتوان یک لوستر را بسته بندی کرد؟ بهترین راه برای بسته بندی لوستر چیست؟ چرا لوستر در حین جابجایی ممکن است آسیب ببیند؟

در پاسخ به سوالات شما باید گفت همیشه باید احتمالات را در نظر گرفت و تا حد امکان سعیمان را بکنیم تا راه درست و اصولی را برگزینیم که از همان خطرات احتمالی بکاهیم.

لوستر جزء اصلی ترین لوازم هر خانه ای محسوب می شود پس باید در حین جابجایی نهایت دقتتان را بکنید که بهترین روش را برای جابجایی انتخاب کنید و نتیجه ای که میخواهید بگیرید.

مراحل بسته بندی لوستر در اتوبار تجریش چیست؟

اول از همه که باید از خاموش بودن برق لوستر مطمئن شوید.

دوم اینکه ، دو یا سه کارگر شرکت اتوبار تجریش ظرافت بار از نردبان بالا می روند و با احتیاط شدید سر لوستر را شل می کنند و به آرامی آن را پایین می آورند ، سپس بعد از گذاشتن لوستر در جایی امن با دقت لامپ و آویز یا هر چیز تزئینی که به آن آویزان شده است جدا می کنند.

بعضی از لوستر ها دفترچه راهنما دارند که اول از همه باید آن را مطالعه کنید سپس اقدام به جداسازی و نصب آن بکنید.

جعبه و کارتن را فراهم کنید و قبل از اینکه داخل جعبه بگذارید بسته بندی را انجام دهید یعنی تمام لامپ ها و جزئیات را داخل چند فوم ، پارچه و کاغذ قرار دهید تا در حین جابجایی آسیبی به آن ها نرسد.

بدنه ی لوستر را هم اگر شیشه ای بود با استفاده از پلاستیک های حباب دار و پارچه بسته بندی کنید که آسیبی نبیند و در آخر شاخه های لوستر را با پلاستیک های حبابدار بپوشانید و به آرامی داخل جعبه قرار دهید.

حتما حتما هم روی چهار طرف جعبه با خطی درشت بنویسید که این کارتن حاوی چه چیزی است تا هم در حین جابجایی و چیدمان دقت لازم به عمل آید.

اگر تمام مراحل بالا را به دقت و به ترتیب انجام داده شود یک لوستر سالم از شرکت اتوبار تجریش خواهید گرفت. کار را به شرکت اتوبار بسپارید تا هیچ آسیب احتمالی برای وسایل شما از جمله لوسترتان رخ ندهد.

پیشنهاد مطالعه :

مقایسه اسباب کشی شخصی با خدمات اتوبار

بسته بندی لوازم مختلف در باربری

بسته بندی لوستر در اتوبار - ظرافت بار
برای بسته بندی لوستر و سایز لوازم با شرکت اتوبار ظرافت بار در ارتباط باشید!

شرکت های اتوبار اقدسیه ، اتوبار گیشا ، اتوبار جردن ، اتوبار نیاوران و سایر مناطق تهران خدمات بسته بندی اللخصوص بسته بندی لوستر را با دقت فراوان انجام می دهند و با استفاده از خدمات شرکت اتوبار لازم نیست برای وصل لوستر به برقکار زنگ بزنید چراکه برخی از نیروهای ما برقکاری را بلد هستند و میتوانند نصب لوستر را برای شما به راحتی انجام دهند.

خلاصه که با استفاده از خدمات شرکت اتوبار ظرافت بار دیگر هیچ نگرانی در زمینه ی بسته بندی و جابجایی لوستر و دیگر وسایل عتیقه و شکستنی نخواهید داشت.

برای حمل و جابجایی تمام اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان را می توانید از ما بخواهید چراکه خدماتی منحصر به فرد را در از ابتدا تا انتهای اتوبار دریافت می کنید. با ما در ارتباط باشید.

اتوباراتوبار اقدسیهاتوبار تجریشاتوبار جردناتوبار گیشااتوبار نیاوران

اتوباراتوبار تهراناتوبار نیاورانبسته بندی لوستربسته بندی لوستر در اتوباربسته بندی لوستر در اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *