بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار - ظرافت بار

بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار - ظرافت بار


بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار

بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار دقت بیشتری نسبت به وسایل دیگر لازم دارد و اینکه برای جابجایی آن هم باید مراقبت بسیاری شدیدی شود تا سالم به مقصد برسد.

وسایل شکستنی به دلیل ظرافتی که دارند باید مراقبت ویژه ای شوند تا از احتمال شکستن آنها جلوگیری شود و وقتی آن ها را در محل مورد نظر باز میکنیم که بچینیم با دیدن صحنه ای ناگوار مثل شکسته شدن تمام وسایل روبرو نشویم.

برای بسته بندی وسایل شکستنی به طور عمده چند قانون مجزا وجود دارد که با رعایت کردن آنها صد در صد می توانید از شکسته شدن آن ها جلوگیری کنیم.

البته اگر وظیفه ی بسته بندی و جابجایی وسایل شکستنی را به شرکت اتوبار ظرافت بار بسپارید هیچ مشکلی برای آنها پیش نمی آید و سالم و سلامت وسایلتان را از ما تحویل میگیرید.

در ادامه همراه ما باشید تا آن چند قانون بسته بندی را با هم مرور کنیم.

اصول بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار تهران

این نکته را می دانید که برای بسته بندی وسایلتان به صورت اصولی نیاز به مهارت و تجربه دارید و اگر وسایل شکستنی باشد که نیاز به افراد متخصص دو برابر می شود به همین منظور اگر تخصصی این کار را ندارید حتما از خدمات بسته بندی اتوبار ظرافت بار استفاده کنید.

اگر هم خودتان می خواهید بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار تهران را انجام دهید حتما به نکاتی که ذکر میکنیم دقت کنید و همچنین می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و سوالاتتان را در این زمینه از ما بپرسید.

مهمترین نکته در بسته بندی وسایل شکستنی :

برای بسته بندی برای اتوبار حتما مکانی را انتخاب کنید که بدون رفت و آمد باشد مثل هال ، کانتر آشپزخانه ، میز ناهارخوری میتواند گزینه ی مناسبی باشد. خلاصه جایی را برای نگهداری و بسته بندی وسایل شکستنی انتخاب کنید که در معرض رفت و آمد نباشد چون باعث خطرات جانی و مالی زیادی خواهد شد.

همچنین برای اینکه روی وسایل شکستنی خاک نشیند حتما مکانی را انتخاب کنید که هیچ گرد و خاکی نداشته باشد و لازم نباشد در حین چیدمان و باز کردن وسایل شکستنی دوباره شروع به تمیز کاری کنید و خودتان را خسته کنید.

کارتن های مناسب برای بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار:

در اتوبار تهران و بسته بندی وسایل شکستنی حتما از کارتن هایی که سایز کوچک و متوسط دارند استفاده کنید و تلاشتان را بکنید که تمام وسایل شکستنی را در یک کارتن قرار ندهید چون باعث می شود فشار روی وسایل شدید شود.

وزن کارتن را با جمع کردن وسایل شکستنی در تعداد بالا زیاد نکنید چون خطر شکسته شدن را افزایش می دهید پس بهتر است این کار را به هیچ وجه تا حدی که امکان دارد انجام دهید تا از ریسک شکستن وسایل کم کنید.

پیشنهاد مطالعه :

اسباب کشی و حمل بار با باربری تهران

جابجایی اجسام سنگین با اتوبار تهران

بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار - اتوبار تهران

کارتن وسایل شکستنی را محکم کنید :

با چسب پهن حتما کارتن وسایل شکستنی را محکم کنید مخصوصا گوشه ها ، کف کارتن را محکم کنید تا در حین جابجایی توسط نیروهای اتوبار باز نشود و روی زمین نریزد ، آن لحظه فقط پشیمانی برای شما می ماند که چرا محکم کاری نکردید.

حتما از پلاستیک های حبابدار بین وسایل شکستنی استفاده کنید :

پلاستیک های حباب دار که به آنها بابل رپ هم گفته می شود را حتما در بین وسایل شکستنی قرار دهید که اگر هم ضربه ای کوچک به جعبه وارد شد ظروف بهم برخورد نکند و احتمال شکستگی کاهش یابد.

قسمت زیرین کاتن را علاوه بر اینکه با چسب محکم می کنید حتما با پلاستیک حبابدار بپوشانید که وقتی جعبه را روی زمین قرار می دهید وسایل شکستنی که در انتهای جعبه قرار گرفته اند دچار شکستگی نشوند.

از روزنامه ها برای بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار استفاده نکنید!

دلیل اینکه می گوییم از روزنامه ها استفاده نکنید این است که مواد شیمیایی و سربی که دارند بهتر است برای بسته بندی لوازم شکستنی استفاده نشوند درست است که همه ی ما از روزنامه استفاده میکنیم ولی حالا بهتر است از پلاستیک های حباب دار استفاده کنیم.

مخصوصا ظروف غذا خوری را هیچوقت لای روزنامه نپیچید چون که آلوده و رنگی می شوند که به سلامتی ما ضرر بسیار زیادی می زنند.

اگر هم نخواستید از پلاستیک های حباب دار استفاده کنید می توانید از پارچه ، تکه های لحاف استفاده کنید و لابلای ظروف شکستنی قرار دهید تا در حین اتوبار ملاصدرا صدمه ای نبیند.

ولی با بسته بندی صحیح وسایل نیاز به انجام این کارها نیست ، برای اینکه بسته بندی را به طرز صحیحی انجام دهید میتوانید با تیم حرفه ای اتوبار ظرافت بار در ارتباط باشید.

بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار - شرکت ظرافت بار
مراحل بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار  

اگر بخواهیم به صورت خلاصه مراحل بسته بندی را بیان کنیم میتوان گفت که مراحل بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار نیاوران شامل موارد زیر می شود :

👈 فراهم کردن کارتن های مناسب برای اسباب کشی

👈 آماده کردن پلاستیک ، نایلون های حباب دار و ..

👈 جدا سازی وسایل شکستنی سبک از سنگین

👈 قرار دادن پلاستیک های حباب دار ، پارچه و … در بین وسایل

👈 محکم کردن کارتن با چسب پهن

👈 نوشتن نام مربوط به وسایل داخل جعبه روی هر کدام از کارتن ها

اگر تمام موارد بالا را باز هم رعایت کنید باز هم باید دقت کنید که حمل وسایل شکستنی در اتوبار باید با احتیاط به محل جدید انجام شود.

مطالب پیشنهادی :

هزینه خدمات باربری تهران

چرا از خدمات اتوبار استفاده کنیم؟

بسته بندی وسایل شکستنی در اتوبار - اتوبار نیاوران
از خدمات بسته بندی اتوبار ظرافت بار حتما استفاده کنید!

اگر میخواهید اتوبار ایمن داشته باشید حتما از خدمات بسته بندی ما استفاده کنید ، نیروهای بسته بندی ما از تبحر و تجربه ی خاصی برخوردار هستند که به راحتی بسته بندی انواع وسایل شما را انجام می دهند.

اتوبار ظرافت بار در تمام مناطق تهران خدمات ارائه می دهد و اگر هم ارسال بار به شهرستان داشتید می توانید روی ما حساب کنید.

اتوبار ولیعصر ، اتوبار ونک ، اتوبار گیشا و سایر مناطق تهران از جمله مناطقی هستند که از ما خدمات دریافت می کنند برای اینکه شما هم جزء مشتریان ما شوید حتما با ما در ارتباط باشید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

شما لایق بهترین ها هستید پس بهترین ها را انتخاب کنید. 

اتوباراتوبار تهراناتوبار گیشااتوبار ملاصدرااتوبار نیاوراناتوبار ولیعصراتوبار ونکاخبار

اتوباراتوبار ارزاناتوبار تهرانبسته بندی در اتوباربسته بندی وسایل شکستنیظرافت بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *