خدمات اتوبار برای اسباب کشی ادارات

خدمات اتوبار برای اسباب کشی ادارات


خدمات اتوبار برای اسباب کشی ادارات

اگر دفتر کار یا شرکت شما این روزها نیاز به اسباب کشی دارد بهتر است نکاتی را در مورد خدمات اتوبار برای اسباب کشی ادارات برایتان ذکر کنیم. اسباب کشی و جابجایی کار آسانی نیست و به ویژه برای شرکت ها و ادارات میتواند مشکلات خاص خود را داشته باشد. به طور مثال هرکسی در شرکت لوازم اداری و در کنار آن برخی لوازم شخصی خود را دارد. پس باید همه همکاران به طور جداگانه اقدام به بسته بندی وسیله ها کنند . البته وسیله هایی مانند صندلی و میز و سیستم های کامپیوتر و … باید به طور جداگانه بسته بندی و حمل شوند.

پس مشخص شد که کار شما دشوار است و باید برای بسته بندی از روزها قبل آماده باشید و همه کارها را برنامه ریزی کنید. بهتر است همه کارمندان و افراد حاضر در شرکت ابتدا وسیله های خود را منظم بسته بندی کنند و سپس برای وسیله های سنگین مانند فایل ها و میز کنفرانس و … از خدمات شرکت اتوبار استفاده کنید. به این ترتیب در زمان و هزینه های خود صرفه جویی میکنید و یک اسباب کشی آسان تر و مطمئن تر خواهید داشت. همکاران ما از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده میکنند تا بار شما در زمان حمل دچار آسیب و صدمه نشود.

بهتر است پیش از روز موعد اسباب کشی یک طرح و نقشه مشخص برای جابجا کردن وسیله ها داشته باشید و بدانید که قرار است هر چیزی در کدام قسمت و هر وسیله ای در کجای ساختمان گذاشته شود. این کار از سردر گمی نجاتتان میدهد. یکی از خدمات ارائه شده توسط  اتوبار ، چیدمان بار بعد از حمل است. پس بهتر است از این خدمات استفاده کنید و برای هر کاری برنامه ریزی داشته باشید.

نکات مهم در اسباب کشی ادارات 

🔶 برای بسته بندی از کارتن مناسب استفاده کنید. هرگز کارتن ها را از مغازه ها و سوپر مارکت ها نگیرید، زیرا این کارتن ها وزن هر نوع باری را تحمل نمیکنند و ممکن است در زمان حمل به آسانی پاره شوند. خدمات اتوبار اقدسیه  برای اسباب کشی ادارات شامل ارائه لوازم مناسب مانند کارتن سه لایه و ابزاری همچون چسب پهن و … میشود.

🔶 فایل ها و کشوها را از هر کاغذ و پوشه ای خالی کنید. مدارک اداری حتی کاغذهای ساده هم میتوانند مهم باشند. پس حتما با دقت آنها را بسته بندی کنید و چیزی درون کشوها جا نگذارید.

🔶 نکته مهم در اسباب کشی ادارات، بسته بندی کردن و حمل کامپیوتر و تجهیزات الکترونیکی مانند دستگاه فکس، پرینتر ها و لپ تاپ است. بهتر است این وسیله ها در کارتن اصلی خود گذاشته شوند و حتما کنار آنها از یونولیت به عنوان ضربه گیر استفاده کنید. صدمه به این وسیله ها میتواند هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد.

🔶 روی کارتن ها و جعبه ها را با برچسب یا ماژیک مشخص کنید تا بعدا برای پیدا کردن آنها دردسر نداشته باشید. علاوه بر این مهم است که در زمان حمل شکستنی ها از دیگر وسائل مشخص باشند.

🔶 برای حمل و جابجایی از ماشین مناسب استفاده کنید. هیچ وقت فکر نکنید میتوان چند صندلی و میز را با یک وانت ساده جابجا کرد. وسیله های سازمان و شرکت شما جزو دارایی های شما هستند و سلامت آنها در زمان حمل مهم است. علاوه بر این شرکت اتوبار به شما بیمه نامه برای حمل بار ارائه خواهد داد.

خدمات اتوبار برای اسباب کشی ادارات

اسباب کشی مطمئن با اتوبار ظرافت بار

اگر در هر نقطه تهران به خدمات اتوبار نیاز دارید با ما تماس بگیرید. شعب مختلف ما در اکثر نقاط تهران آماده ارائه خدمات حرفه ای برای حمل بار و اثاثه به شما خواهند بود. شعب ما با عنوان اتوبار ونک، اتوبار ولیعصر ، اتوبار ملاصدرا و اتوبار امیرآباد و … قابل دسترسی برای شهروندان تهرانی هستند. برای رزرو خدمات میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

اتوباراتوبار اقدسیهاتوبار امیرآباداتوبار ملاصدرااتوبار ولیعصراتوبار ونکاخبار

اتوبار تهراناتوبار حرفه ایخدمات اتوبارخدمات اتوبار برای اسباب کشی ادارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *