خدمات اتوبار در دوره کرونا

خدمات اتوبار در دوره کرونا

خدمات اتوبار در دوره کرونا


خدمات اتوبار در دوره کرونا

به طور معمول فصل اسباب کشی در روزهای آخر بهار و اوائل تابستان است. هرچند که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا جابجایی و اسباب کشی برای برخی از خانواده ها به تعویق افتاده اما خیلی از ما هم مجبور به استفاده از خدمات اتوبار در دوره کرونا هستیم. از این جهت باید مواردی را مد نظر داشته باشیم تا از خطر ابتلا به این بیماری کم کنیم.

اگر مجبور به اسباب کشی در این دوران هستید باید موارد زیادی را رعایت کنید تا بعدا دچار دردسر نشوبد. حمل اثاثه و اسباب کشی همیشه دشوار بوده اما در این روزها کمی سخت تر هم شده است. رعایت موارد بهداشتی میتواند کار شما را آسان تر کند تا از ابتلا به این بیماری در امان بمانید.

خدمات اتوبار در دوره کرونا - اتوبار تهران

موارد مهم که باید در زمان اسباب کشی در دوره کرونا رعایت کرد : 

– بهتر است خانه یا محل جدید کارتان را پیش از بردن اثاثه حتما ضد عفونی کنید. حتی اگر کسی در آنجا زندگی نمی کرده هم ممکن است کسانی برای بازدید از آن محل رفته باشند. پس احتیاط کنید و حداقل یک روز قبل از اسباب کشی خانه را ضدعفونی نمایید.

– برای داشتن یک بسته بندی حرفه ای و حمل اصولی بار از شرکت باربری کمک بگیرید. مطمئن شوید که در زمان حمل و جابجایی اثاثه حتما تمیز و ضد عفونی شوند. علاوه بر اهمیت سالم ماندن وسیله ها، سلامت خودتان را هم باید در نظر داشته باشید.

– در زمان جابجایی و حمل اثاثه حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید تا استفاده از خدمات اتوبار در دوره کرونا برای شما خطر ابتلا به بیماری را نداشته باشد. لازم است که هم خودتان و هم خدمه اتوبار موارد بهداشتی را رعایت کنند و ماسک و دستکش داشته باشید.

– برای بسته بندی از کارتن ها نو و جدید استفاده کنید تا مطمئن باشید آلوده به ویروس نیستند.

– میتوانید روی کارتن ها را بعد از ضد عفونی با سلفون بپوشانید تا در خانه جدید زحمت شما برای چیدن و باز کردن ککارتن ها کمتر شود.

انتخاب اتوبار مطمئن برای باربری

برای شهروندان تهرانی همیشه اسباب کشی تهران با مشکل طرح ترافیک مواجه بوده است. اما این روزها از طرح ترافیک و زوج و فرد خبری نیست و دست شما را برای تعیین ساعت باز میگذارد. اما ممکن است در بیشتر ساعات با ترافیک روبه رو باشید. پس بهتر است بارزدن و شروع کار حمل و جابجایی اثاثه را در ساعات اول روز شروع کنید.

برای اینکه از زمان و حمل صحیح باز خیالتان راحت باشد، یک اتوبار مطمئن را انتخاب کنید. زمان بندی و سرعت در کارها همیشه و در روزهای عادی هم میتواند هزینه شما را به میزان زیادی کاهش دهد. پس برای اینکه زمان کافی برای باز کردن وسیله ها و چیدمان داشته باشید، اسباب کشی را به ساعت های عصر موکول نکنید.

خدمه اتوبار به شما در بسته بندی و حمل اثاثه کمک خواهند کرد تا در هزنیه ها و زمان شما صرفه جویی شود. به یاد داشته باشید از چند روز قبل خدمات باربری را رزرو کنید تا خیال شما از هر جهت راحت شود.

همچنین برای بسته بندی و دور ریختن وسیله هایی که دیگر نیاز ندارید یا خرید وسیله های جدید باید برنامه ریزی داشته باشید. داشتن یک لیست از همه وسیله ها و کارتن ها مهم است و زمان شما را تنظیم و بهینه میکند.

بهتر است وسیله های شخصی و سبک را خودتان بسته بندی نمایید. تنها برای حمل و بسته بندی وسیله های سنگین از خدمه اتوبار کمک بگیرید  تا همه چیز منظم و تمیز انجام شود.

برای استفاده از خدمات اتوبار در دوره کرونا بهتر است همه مواد ضد عفونی کننده را در دسترس داشته باشید و به میزان لازم تهیه کنید. تلاش کنید پیش از تماس با هر سطحی قبل از باز کردن وسیله ها آنها را ضد عفونی کنید و مرتب دست هایتان را بشویید.

خدمات اتوبار در دوره کرونا - ظرافت بار

ترفندهایی برای اسباب کشی آسان 

جابجایی منزل یا محل کار در عین سخت بودن میتواند هیجان انگیز هم باشد. به ویژه برای کسانی که صاحب خانه شده اند. با رعایت برخی ترفندها و نکات این کار برای شما و خانوده تان آسان تر خواهد شد تا آسان تر یک روز سخت را پشت سر بگذارید.

لازم است تا پیش از بسته بندی وسیله و اثاثه حتما لوازم مورد نیازتان را مانند کارتن و چسب و پلاستیک حباب دار تهیه کنید. اگر امکان تهیه لوازم و بسته بندی برایتان وجود ندارد، از خدمات شرکت اتوبار استفاده کنید.

بهتر است یک لیست از تمام وسیله ها داشته باشید و کارهایی که باید انجام بگیرد را مشخص نمایید. حتی بهتر است هزینه ها را بودجه خودتان تطبیق دهید و از شرکت اتوبار مورد نظرتان استعلام قیمت کنید.

وسیله ها و لوازمی را که استفاده نمیکنید دور بریزید تا حجم بار شما کم شود. بهتر است خرید وسیله های جدید را به بعد از اسباب کشی موکول کنید تا دردسر کمتری در این مورد داشته باشید.

به طور معمول روز اسباب کشی مشخص است و میتوانید خدمات اتوبار را از روزهای قبل رزرو نمایید. همچنین باید همه چیز بسته بندی شده و آماده باشند تا زحمت شما برای حمل و جابجایی کمتر شود.

خالی کردن و تمیز کردن یخچال و فریزر معمولا باید رزوهای آخر انجام گیرد. بهتر است با دقت این کار را انجام دهید و پیش از اسباب کشی داخل یخچال و فریز را تمیز نمایید. میتوانید خوراکی ها را داخل سبد بگذارید تا حمل آنها راحت تر شود.

لوازمی که بلافاصله بعد از اسباب کشی نیاز دارید حتما در دسترس بگذارید و مشخص کنید. روی جعبه ها بنویسید که حاوی چه وسیله هایی هستند تا نظم و زمان را داشته باشید.

خدمات اتوبار تهران را از ظرافت بار بخواهید !

برای داشتن یک اسباب کشی آسان و مطمئن در این روزهای شیوع کرونا، حتما یک شرکت با سابقه و مطمئن را انتخاب کنید. شرکت ظرافت بار با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و داشتن مجوزهای لازم در تمام مناطق تهران امده خدمت رسانی به شهروندان می باشد. برای مشاوره و رزرو خدمات از طریق لینک های موجود در صفحه با ما در ارتباط باشید.

اتوباراخبار

اتوباراتوبار تهرانباربری تهرانبسته بندی اثاثیه برای باربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *