خدمات بسته بندی در باربری تهران

خدمات بسته بندی در باربری تهران

خدمات بسته بندی در باربری تهران


خدمات بسته بندی در باربری تهران

شیوه بسته بندی کردن وسیله ها میتواند برای منازل و ادارات متفاوت باشد. اما در هر صورت اگر این کار اصولی و درست انجام نشود، میتواند هزینه های شما را برای حمل بار و اسباب کشی و در عین حال زحمت تان را برای جابجایی وسیله ها و کارتن ها بیشتر کند. توصیه ما برای جلوگیری از این مشکلات، استفاده از خدمات بسته بندی در باربری تهران است.

نحوه بسته بندی هرکدام از وسیله ها متفاوت است. لباس ها و رخت خواب ها، ظروف و مبلمان و خرده ریزها و … هرکدام باید به شیوه و روش خاصی بسته بندی شوند. معمولا شکستنی ها باید جداگانه در کارتن های مخصوص  گذاشته شوند و برای بسته بندی مبلمان و بوفه ها و لوازم از این دست نیاز به پلاستیک حباب دار خواهید داشت. آنچه مهم است جنس و نوع کارتن و اندازه و متراژ پلاستیک و سلفون و در نهایت یک بسته بندی اصولی است.

اگر در این کار تجربه نداشته باشید، بسته بندی غیر اصولی یا استفاده از کارتن ها و چسب نامناسب میتواند برایتان در زمان باربری دردسر ساز شود. در این صورت هم وقت شما تلف میشود و هم ممکن است در زمان حمل به وسیله ها آسیب برسد یا حجم بارتان بیشتر شود.

اگر برای اولین بار میخواهید اسباب کشی را تجربه کنید و یا برای این کار زمان کار کافی ندارید یا وسیله و ابزار مناسب آنرا نمیشناسید، بهتر است با ما در ظرافت بار تماس بگیرید و این خدمات را از همکاران ما دریافت کنید. آنها مناسب ترین وسیله ها را به اندازه در اختیار شما میگذراند و به شما در بسته بندی کمک خواهند کرد تا هم در زمان صرفه جویی کنید و هم در زمان حمل کوچکترین آسیبی به وسیله های شما نرسد.

خدمات بسته بندی در باربری تهران - شرکت ظرافت بار

هزینه خدمات بسته بندی برای باربری 

هزینه خدمات بسته بندی در باربری تهران به موارد مختلفی بستگی دارد. اما در نهایت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا کارکنان و خدمه باربری زمان و زحمت شما را برای این کار کاهش میدهند و در عین حال با ابزار و لوازم مناسب برایتان همه چیز را بسته بندی خواهند کرد.

اگر خودتان ابزار مورد نیاز برای بسته بندی، مانند چسب پهن و نخ و کارتن را از قبل تهیه کرده اید و تنها زمان لازم برای این کار را ندارید، هزینه استفاده از این خدمات میتواند برای شما خیلی کمتر باشد.

اما نگران نباشید، اگر وسیله های لازم موجود نیست و یا تهیه آن برای شما دشوار است، هزینه خدمات آن قدر زیاد نیست که شما را از دریافت آن منصرف کند. زیرا بسته بندی درست سلامت و امنیت بار شما را تضمین میکند و این از هرچیزی مهم تر است.

تعرفه خدمات بسته بندی به طور کل به تعداد کارگر مورد نیاز شما، نوع کارتن ها و تعداد آنها و در نهایت به زمان کار برای منزل یا اداره شما بستگی خواهد داشت. البته قیمت ها به صورت پایه از طرف اتحادیه تعیین شده اند و بر اساس هرکدام از این موارد میتواند هزینه شما را تغییر کند. میتوانید برای اطلاع از قیمت های دقیق تر با ما تماس بگیرید و از همکاران ما در این زمینه مشاوره بخواهید.

یعد از مشاوره با همکاران ما اندازه وسیله های شما بررسی خواهد شد و تعداد لوازم و وسیله مورد نیاز برای بسته بندی تهیه میگردد. به طور معمول شما به کارتن های سه لایه، پلاستیک حباب دار و سلفون، چسب پهن و نخ شیرینی و ساک های زیپ دار احتیاج خواهید داشت.

نکات مهم در بسته بندی اثاثیه برای باربری 

خدمات بسته بندی در باربری تهران - ظرافت بار

🟠 کارتن ها را مناسب با اندازه وسیله انتخاب کنید و آنها را خیلی سنگین نکنید.

🟠 بهتر است وسایل سنگین را در کف کارتن بگذارید و تا به دیگر وسیله ها فشار وارد نکند.

🟠 برای بسته بندی لباس ها میتوانید از چمدان و ساک زیپ دار یا کارتن رگال داراستفاده نمایید.

🟠 وسیله های شکستنی را حتما با ضربه گیر بسته بندی کنید.

🟠 درب کارتن را محکم ببندید تا در زمان حمل باز نشود.

🟠 حتما روی کارتن با برچسب یا ماژیک مشخص کنید چه وسیله ای داخل آن گذاشته شده است.

🟠 پیش از بسته بندی برای باربری لوازم اضافی را دور بریزید.

🟠 خرید وسیله های جدید را تا جای ممکن به بعد از اسباب کشی موکول کنید.

🟠 روی کارتن ظروف شکستنی و هر وسیله حساس مشخص کنید که “شکستنی است”.

🟠 بهتر است برای جلوگیری از ضربه به مبلمان و بوفه ها و لوازم منزل انها را با پلاستیک حباب دار بسته بندی کنید.

🟠 لوازم داخل یخچال را در سبد بگذارید و و حتما پیش از روز اسباب کشی داخل یخچال را تمیز کنید.

🟠 قبل از جدا کردن کابل تلویزیون و وسیله های برقی از آن عکس بگیرید تا برای نصب مجدد دچار مشکل نشوید.

🟠 برای بسته بندی تلویزیون و کامپیوتر و … بهتر است از کارتن خود آنها استفاده شود.

خدمات بسته بندی برای باربری را از ظرافت بار بخواهید !

در صورت نیاز به خدمات بسته بندی حتما از شرکت مطمئن در این زمینه کمک بگیرید. همکاران ما در شرکت ظرافت بار با استفاده از بهترین و مطمئن ترین روش ها آماده ارائه و انجام خدمات بسته بندی برای شما عزیزان می باشند. ساکن هرکدام از مناطق تهران که هستید برای اسباب کشی و حمل بار میتوانید تنها با یک تماس آنرا در منطقه محل زندگی خود دریافت کنید. خدمات با عنوان باربری گیشا، باربری ونک، باربری جردن، باربری امیرآباد و … در دسترس شما می باشد.

مهم است که برای بسته بندی از وسیله ها و لوازم مناسب و جهت حمل بار از ماشین های مناسب استفاده شود. پس در این صورت تنها یک شرکت معتبر با کادر ماهر و مجرب میتواند به شما کمک کند. سابقه ما در این زمینه، ضامن کیفیت خدمات خواهد بود. برای این منظور و رزرو و دریافت خدمات ما از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

اخبارباربریباربری امیرآبادباربری تهرانباربری جردنباربری گیشاباربری نیاورانباربری ونکظرافت بار

خدمات بسته بندی اثاثیه برای باربریخدمات بسته بندی در باربری تهراسفارش خدمات باربریهزینه خدمات بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *