نحوه جابجایی آکواریوم با اتوبار تهران

نحوه جابجایی آکواریوم با اتوبار تهران

نحوه جابجایی آکواریوم با اتوبار تهران


نحوه جابجایی آکواریوم با اتوبار تهران

نحوه جابجایی آکواریوم با اتوبار تهران از جمله دغدغه ی افرادی است که میخواهند به مکان جدید نقل مکان کنند ولی با زیبایی بسیار زیادی که آکواریوم به فضای منزل می دهد باید هنگام جابجایی حتما دقت بسیار زیادی بکنید تا بتوانید در سلامتی کامل آن را جابجا کنید.

مخصوصاً آکواریوم هایی که اندازه ی بسیار بزرگی دارند می تواند یک کار بسیار دشوار محسوب شود بنابراین بهتر است یک برنامه ریزی داشته باشید تا بتوانید جابجایی را به خوبی و با روشی صحیح انجام دهید.

البته اگر از اتوبار تهران درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهند صد در صد جابجایی به درستی و بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود انجام می شود پس لازم نیست دیگر هم نگرانی داشته باشید ، البته یکسری اقداماتی هست که شما قبل از جابجایی باید انجام دهید اگر هم خودتان وقتش را ندارید می توانید از کمک شرکت اتوبار مورد نظرتان کارهای لازمه را انجام دهید.

نحوه ی آماده سازی آکواریوم قبل از تماس با اتوبار تجریش باید انجام دهید!

قبل از اینکه با اتوبار تجریش تماس بگیرید لازم است آماده ی سازی آکواریوم را برای جابجایی انجام دهید تا هیچ صدمه ای به محتوای داخل آکواریم وارد نشود و اینکه جابجایی به روشی صحیح انجام شود. اقداماتی که باید صورت گیرد شامل موارد زیر می شود و لازم است که با دقت آن ها را مطالعه و انجام دهید :

1) حتما مطمئن شوید که در کنار آکواریوم پریز برق موجود است تا در هنگام جابجایی سریعاً آن را راه بیندازید.

2) اگر آکواریوم شما در اندازه ی بزرگی است حتما این مورد را بررسی کنید که درها و راه پله های محل جدید به اندازه ی آکواریوم بزرگ است و مراقب باشید که فضاهای بسیار تنگ و باریک باعث می شود به آکواریوم آسیب برسد.

3) برای جابجایی و اتوبار آکواریوم بزرگ حتما مطمئن شوید که وسیله ی نقلیه ای که انتخاب می کنید فضای کافی داشته باشد.

4) حتما آب و هوا را در روزی که می خواهید جابجایی را انجام دهید بررسی نمایید تا در هنگام گرما یا سرمای بسیار زیاد از اتنقال آکواریوم به محل جدید خودداری نمایید.

5) فیلتر آکواریوم را حتما دو هفته قبل از اینکه جابجا شوید تمیز کنید تا مشکلی پیش نیاید.

6) 24 ساعت قبل از اتوبار و جابجایی از تغذیه ی ماهی های خود خودداری کنید.

مطالب پیشنهادی :

راه های انتخاب اتوبار مطمئن

دریافت خدمات باربری در ایام قرنطینه

نحوه جابجایی آکواریوم با اتوبار تهران - اتوبار

انتقال آکواریوم به محل جدید با کمک اتوبار چگونه انجام می گیرد؟

همانطور که قبل تر اشاره کردیم اتوبار و جابجایی آکواریوم به محلی دیگر یک کاملاً مشکل و استرس زا است و نیاز به یک برنامه ریزی مناسب دارد و به شرطی که آن را به طور دقیق هم اجرا کرد.

صد در صد شما نمی توانید آکواریوم را با وجود تمام ماهی ها ، آب ، وسایلی که داخلش گذاشته اید جابجا کنید چراکه باعث می شود ماهی ها صدمه ببیند یا اینکه کلی کثیف کاری شود.

مخصوصا ماهی های آب شیرین وقتی از محیطی که به آن عادت کرده اند خارج می شوند استرس بسیاری به آن ها وارد می شود و برای مدت زمانی نه حرکت می کنند و نه غذایی می خورند و حتی ممکن است تغییراتی که در محیط زندگی و شرایطشان ایجاد می شوند باعث مرگ آن ها شود.

بنابراین بسیار مهم است که روش های اصولی و مناسب برای اتوبار تهران و جابجایی آکواریوم به محل جدید استفاده کنید و اینکه بهتر است از راهنمایی ما استفاده کرده و آن را مرحله به مرحله انجام دهید.

روش آماده سازی ماهی ها قبل از اتوبار نیاوران چگونه است؟

قبل از استفاده از خدمات اتوبار نیاوران بهتر است ماهی ها را برای جابجایی آماده کنید که این مرحله بسیار مهم است و باید به دقت انجام شود.

همانطور که قبل اشاره کردیم برای تغذیه ی ماهی ها بهتر است 24 ساعت قبل از جابجایی متوقف شود و اینکه ماهی های آکواریومی می توانند حدوداً یک هفته بدون هیچ غذایی زنده بمانند اما بهتر است در طی انجام این مرحله آبی که برای آن ها میریزید بدون رسوب باشد.

برای جابجایی ماهی ها بهتر است از سطل استفاده کنید و آب آکواریوم را داخل  آن ها بریزید و بهتر است تمام سطل را پر نکنید تا در هنگام جابجایی آب بیرون نریزد و به ماهی ها شُک هم وارد نشود.

در متن بالا هم اشاره کردیم که ماهی های آب شیرین در هنگام جابجایی به محل جدید شوک زیادی به آن ها وارد می شود تنها کاری که از شوک جلوگیری می کند این است که آب آکواریوم قبلی را با کمی آب مقر ترکیب کنید تا آنها متوجه شوند که در همان جاب قبلی زندگی می کنند.

بنابراین بهتر است قبل از سفارش خدمات از اتوبار جردن ماهی ها را به طرز صحیحی آماده کنید تا بتوانید بدون اینکه صدمه هایی به ماهی های نازنین برسد جابجایی صورت گیرد.

پیشنهاد مطالعه :

دلیل استفاده از خدمات باربری چیست؟

نحوه آمادگی برای اسباب کشی

نحوه جابجایی آکواریوم با اتوبار تهران - ظرافت بار
برای جابجایی آکواریوم به صورت تخصصی با شرکت اتوبار همین حالا تماس بگیرید!

اگر بازهم نگرانی بابت ماهی ها و آکواریوم خود دارید می توانید با فروشگاه ماهی فروش محل زندگیتان بازدید کنید تا بتوانید از آنها کارشناسی دریافت کنید که در این زمینه نگرانی دیگر نداشته باشید و از راهنمایی های آن ها استفاده کنید.

قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که ممکن است جابجایی آکواریوم بسیار پیچیده باشد ولی با استفاده روشهای صحیح و انتخاب شرکت اتوبار تهران مناسب می توانید به راحتی جابجایی را انجام دهید.

برای اینکه ایمن ترین و آسان ترین راه را برای جابجایی آکواریوم انتخاب کنید می توانید با شرکت حرفه ای ظرافت بار در ارتباط باشید تا آن ها در این زمینه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند.

برای دریافت خدمات اتوبار گیشا  و هر نقطه ی دیگری از تهران بهتر است با ما در ارتباط باشید و اینکه تمام مراحل جابجایی آکواریوم مطابق با اصول بهداشتی انجام می شود.

اتوباراتوبار تجریشاتوبار تهراناتوبار جردناتوبار گیشااتوبار نیاوراناخبار

اتوباراتوبار تجریشاتوبار تهراناتوبار جردناتوبار گیشاجابجایی آکواریوم با اتوبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *