نکات مهم در اسباب کشی ادارات

نکات مهم در اسباب کشی ادارات


نکات مهم در اسباب کشی ادارات و استفاده از خدمات اتوبار

اسباب کشی در هر نوعی چه برای منزل و چه اداره و شرکت ها، کار زمان بر و دشواری است. اما میتوان با نکات مهم در اسباب کشی ادارات این مشکل را کمی آسان تر کرد که یکی از مهمترین آنها انتخاب شرکت مناسب برای حمل بار و اثاثه است. همه میدانیم که اسباب کشی فقط حمل بار نیست و شامل مراحل و کارهای مختلفی میشود که هرکدام به نسبت زحمت و زمان خاص خود را دارد. از این جهت لازم شرکت ظرافت بار در تمام مناطق تهران این خدمات را به صورت جانبی ارائه میدهد.

همه چیز از بسته بندی تا حمل و چیدمان اثاثیه را میتوانید از اتوبار تهران بخواهید و در هر منطقه از تهران آن را سفارش دهید. همکاران ما میتوانند این کار را بدون دردسر و هزینه زیاد و کاملا مطمئن برای شما اجرا کنند تا خیال شما از بابت امنیت و صرفه جویی در هزینه ها راحت باشد.

نکات مهم در اسباب کشی ادارات - اتوبار تهران

استفاده از ابزار مناسب برای بسته بندی در اتوبار تهران

کارتن ها و جعبه ها از اصلی ترین و مهمترین ابزار بسته بندی و جمع کردن وسیله ها برای اسباب کشی هستند. از این جهت باید نوع مرغوب و استاندارد انها را انتخاب کنید. زیرا هر نوع جعبه ای مناسب این کار نیست و ممکن است هم به راحتی آسیب ببیند و هم در زمان حمل سنگین و بدبار باشد.

همکاران ما در اتوبار نیاوران جعبه ها و کارتن های مخصوص اسباب کشی را در اختیار شما خواهند گذاشت تا از بابت امنیت و سلامت بار خود مطمئن باشید. برای ادارات البته همیشه اکثر وسیله ها دارای جعبه مخصوص خود هستند. مانند کامپیوترها و مانیتورها. اما برخی وسیله ها مانند فایل و پوشه و سایر لوازم التحریر نیاز به کارتن دارند و علاوه بر این ها صندلی ها و میزها هم باید به خوبی بسته بندی شوند.

میتوانید به راحتی اقلامی که دارای کارتن هستند را در جعبه مخصوص خود و لوازم خرده ریز را در جعبه های مخصوص حمل بار قرار دهید. اما برای صندلی و میز و … باید از پلاستیک های حباب دار و سلفون استفاده شود تا در زمان حمل کوچکترین آسیبی به آنها نرسد. به اید داشته باشید که پیش از روز اسباب کشی داخل فایل ها و کشوها را خالی کنید تا مدرکی گم یا پاره نشود. مدارک مهم و اسناد را بهتر است شخصا جابجا کنید تا امنیت آنها حفظ گردد.

از نکات مهم در اسباب کشی ادارات بسته بندی کامپیوتر و وسائل الکترونیکی مانند فکس و پرینتر است. بسته بندی این اقلام آسان نیست و اگر بخواهید آنها را باز در جعبه خود بگذارید هم ممکن است کار چندان آسانی نباشد. پس حتما پیش از سفارش خدمات با همکاران ما مشورت کنید و ابزار و کارتن های لازم را برای این کار سفارش دهید تا هرچه بهتر و سریعتر کار شما پیش برود. به طور مثال اگر ساکن منطقه ونک هستید میتوانید این خدمات را از اتوبار ونک بخواهید.

نکات مهم در اسباب کشی ادارات - اتوبار

برای چیدمان وسایل طرح مشخص داشته باشید

یکی از نکات مهم در اسباب کشی ادارات این است که جای هر وسیله ای در محل جدید مشخص باشد. زیرا وسیله ها از جمله میز و صندلی و … سنگین هستند و دوباره جابجا کردن آنها در محل جدید کار آسانی نیست. از این جهت لازم است تا طرحی را برای چیدمان داشته باشید و بدانید که هر چیزی از کمد ها و میزها و … قرار است در کدام قسمت و اتاق قرار بگیرد.

برای این کار باید ابتدا محل جدید دفتر کارتان را آماده و مرتب کنید و سپس جای هر وسیله ای را مشخص نمایید. برخی وسیله ها مانند گاو صندوق و میز کنفرانس بعد از انتقال و نصب به آسانی قابل جابجایی نخواهند بود و ممکن است برای شما دردسر ساز شوند. پس حتما جای آنها را بدانید و ابعاد و اندازه را دقیق بررسی کنید. آماده سازی دفتر جدید و برنامه داشتن برای چیدمان وسیله ها از زحمت و زمان شما کم میکند تا بتوانید همه چیز را سریعتر و بهتر پیش ببرید. بعدا میتوانید برای چیدن وسیله ها از همکاران ما در اتوبار تجریش کمک بگیرید.

برخی اقدامات مانند مشخص کردن محتویات داخل جعبه کمک بزرگی به شما در پیدا کردن وسیله ها خواهد کرد. میتوانید وسیله ها و کارتن ها را بر اساس اتاق مدیریت، منشی و … یا بر اساس نام همکاران مشخص کنید تا بعدا دسترسی به آنها برایتان راحت تر شود. حتی امکان استفاده از برچسب های رنگی هم برای شما وجود دارد و میتوانید روی چند کارتن برای دسته بندی از رنگ مشخصی استفاده کنید.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر 

دردسر های استفاده نکردن از خدمات اتوبار
اهمیت وجود شعبات اتوبار در تهران
شیوه های مختلف اسباب کشی در اتوبار

مزایای استفاده از خدمات بسته بندی اتوبار

بسته بندی کردن و سیله ها در ظاهر کار ساده ای است اما همانطور که گفته شد میتواند زمان زیادی را از شما بگیرد. به .یژه اگر وسیله های مناسب برای این کار را در دسترس نداشته باشید. این کار باید به گونه ای انجام شود که وسیله ها و اشیاء در طول مسیر و زمان حمل و نقل آسیب نبینند و همچنین جای زیادی را اشغال نکنند. بهتر است اشیائ کوچک و یا شکننده را در کارتن های مشخص و مخصوص و وسیله های بزرگ تر را درون جعبه های بزرگ جا دهید.

رعایت نکات مهم در اسباب کشی ادارات به شما در افزایش سرعت کار و حفظ ایمنی بار کمک زیادی خواهد کرد تا همه چیز مرتب و اصولی پیش برود. میتوانید برای دریافت خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه در منطقه اقدسیه با اتوبار اقدسیه در تماس باشید و آنرا از همکاران ما بخواهید.

اتوباراتوبار اقدسیهاتوبار تجریشاتوبار تهراناتوبار نیاوراناتوبار ونکاخبار

اتوباراتوبار تهراناسباب کشی اداراتخدمات بسته بندی اثاثیه برای اتوبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *