اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری

اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری

اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری


اصول بسته بندی اثاثه برای باربری

از دغدغه های بزرگ همه ما در زمان اسباب کشی رعایت اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری است. جمع کردن و بستن همه چیز از لباس ها و لوازم منزل گرفته تا سرویس چوب و مبلمان زمان گیر و دشوار است. زیرا بخش زیادی از مبلمان را پارچه و الیاف روئه آن تشکیل داده و ابن بافت آسیب پذیر و نرم هستند. از این جهت ممکن است در برخورد با اجسام تیز و برنده پاره و خراب شود.

هر ضربه ای میتواند قسمتی از مبلمان را خراب کند یا رنگ آنرا از بین ببرد. از این جهت بسته بندی مبلمان در زمان اسباب کشی اهمیت زیادی دارد و باید اصول آنرا بدانیم. با استفاده از این نکات و روش ها احتمال آسیب به مبلمان و صندلی ها را از بین ببریم و اسباب کشی آسان تری داشته باشیم.

روشهای کاربردی برای بسته بندی مبلمان

رایج ترین روش و اصول بسته بندی اثاثه برای باربری، به ویژه مبلمان، کشیدن سلفون مخصوص یا پلاستیک است. این روش خیلی ایمن نیست و ممکن است مبلمان شما کثیف یا پاره شود. سلفون نمیتواند مانع خوبی برای محافظت از  مبلمان یا ضربه گیر  آنها باشد.

روش مرسوم دیگر کشیدن پتو یا پارچه های محکم و ضخیم است و میتواند ضربه گیر خوبی برای مبلمان باشد. برای کشیدن پتو روی مبلمان باید از یک قیمت آن شروع کنید و تمام آن قسمت را بپوشانید و سپس بقیه مبل را با پتو بپوشانید. برای محکم شدن پتو روی مبل ها میتوانید روی آن چسب پهن بکشید یا از طناب استفاده کنید.

روش خوب دیگر برای پوشاندن مبلمان که به خوبی از آن محافظت میکند کشیدن پلاستیک حباب دار است. پلاستیک حباب دار یا کارتن های چند لایه وسیله خوبی برای پوشاندن مبل های استیل و تاجدار هستند و روش بسته بندی بر اساس نوع مبلمان متفاوت است.

اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری

نکات مهم در بسته بندی مبلمان برای اسباب کشی

مهمترین مسئله پیش از بسته بندی اثاثیه ، به ویژه مبلمان و تخت ها این است که اجزای آنرا جدا کنید. بهتر است پایه ها و شیشه ها جداگانه بسته بندی شوند و پیچ و مهره ها را داخل کیسه جدا قرار دهید. این روش مانع از آسیب رساندن به اثاثه و حمل آسان تر آنها خواهد شد. همچنین کوسن ها و تشک ها بهتر است درون نایلون بزرگ گذاشته شوند تا دچار پارگی و خرابی نشوند.

اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری باید رعایت شود تا در زمان حمل بار کمترین آسیبی به وسیله ها نرسد. به این منظور میتوانید از خدمات شرکت باربری استفاده کنید تا وسیله های شما سالم به مقصد برسند. بسته بندی اصولی همچنین سرعت حمل بار و جابجایی را بالا میبرد و کار شما را آسان تر خواهد کرد.

علاوه بر این اگر بسته بندی اثاثیه برای باربری به طور دریت و حرفه ای انجام شود، وسیله ها جای کمتری را اشغال خواهند کرد. پس در چیدمان لوازم و اثاثه در ماشین باربری مشکلی نخواهد بود و هزینه های شما نیز کاهش می یابد. همچنین پیدا کردن و چیدن وسیله ها در منزل جدید نیز آسان تر و سریع تر انجام میشود.

از اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری این است که پیش از روز اسباب کشی کلیه لوازم را آماده کنید. یخچال و فریزر را خالی کنید و نوشیدنی و خوراکی های منجمد را داخل سبد یا لگن بگذارید. همچنین باید کمد ها و کشوها کاملا از لباس و ظروف خالی باشد و اشیاء گران قیمت و عتیقه را خودتان شخصا جابجا کنید. برای تلویزیون، لپ تاپ و … حتما از کارتن های محکم جهت بسته بندی استفاده کنید. بر روی کارتن شکستنی ها حتما قید برچسب بزنید تا با دقت بیشتری حمل شوند.

اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری ظرافت بار

اشتباهات رایج در بسته بندی لوازم منزل 

پرکردن زیاد از حد جعبه ها با هدف کاهش هزینه باربری اشتباه بزرگی است. این کار تنها سلامت وسیله ها و افراد را در زمان باربری به دنبال دارد. بهتر است وسیله ها در جعبه مناسب و در هر جعبه به اندازه ظرفیت آن وسیله قرار دهید. هرگز مواد فاسد شدنی، قابل اشتعال یا حیوانات خانگی را درون جعبه نگذارید. این اقلام در جعبه از بین میروند و خراب خواهند شد. بهتر است ریسک نکنید تا اسباب کشی اسان و بی دردسری داشته باشید.

بعضی مردم گیاهان و گلدان ها را در جعبه میگذارند. این کار نیز اشتباه است. گیاهان حساس هستند و در این شرایط از بین خواهند رفت. پس بهتر است انها را به همان شکل که هستند در اتومبیل شخصی یا به صورت جداگانه تا منزل جدید حمل کنید. در زمان بسته بندی برای امنیت خاطر خود و وسیله ها بهترین کار برچسب زدن روی کارتن ها است. اینکار را فراموش نکنید تا دسترسی به لوازم در مقصد راحت تر شود.

بسیاری از شرکت های حمل بار و باربری خدمات بسته بندی اثاثیه برای باربری ارائه میدهند. میتوانید از این خدمات برای آسان تر شدن کارها استفاده کنید. همچنین که خدمه باربری مهارت لازم جهت انجام اصول بسته بندی اثاثیه برای باربری، را دارند و این مسئله کار شما را بسیار آسان تر خواهد کرد. شرکت باربری لوازم و وسیله های لازم جهت بسته بندی را در اختیار کارکنان خود قرار میدهند و زحمت شما برای خرید اقلام کم خواهد شد.

باربری تهران ظرافت بار

اتوبار و باربری ارزان در تهران با ظرافت بار

برای تجربه کردن باربری ارزان و ایمن با ظرافت بار تماس بگیرید. همکاران ما مجرب و ماهر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای ارائه خدمات اتوبار در تمام مناطق تهران از جمله باربری اقدسیه، باربری تجریش، باربری جردن، باربری نیاوران، باربری ولیعصر و … آماده هستند.

اتوباراخبارباربری

باربری اقدسیهباربری تجریشباربری جردنباربری نیاورانباربری ولیعصربسته بندی اثاثیه در ظرافت بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *