بیمه باربری و بارنامه چیست؟

ظرافت بار اتوبار تهران

ظرافت بار اتوبار تهران


بیمه باربری و بارنامه چیست؟

از مهمترین خدمات شرکت باربری و حمل بار صدور بارنامه و بیمه باربری است. ارائه خدمات اسباب کشی و اتوبار نیاز به پیش زمینه دارد که یکی از آنها صدور بیمه باربری است. اگر قصد استفاده از خدمات حمل بار و اثاثه را دارید حتما از داشتن این مجوز توسط اتوبار مربوطه مطمئن شوید.

مردم زیادی روزانه به خدمات باربری نیاز پیدا میکنند. از حمل بار و اثاثه گرفته تا ارسال بار به خارج از کشور ممکن است نیاز شما هم باشد. با توجه به افزایش تبادل و حمل کالاها به شکل مختلف نیاز است تا ایمنی در باربری وجو داشته باشد و بار و اثاثه بیمه شوند.

بیمه باربری یکی از الزامات شرکت های حمل بار و اتوبار است. به این ترتیب باید افراد حقوقی یا شرکت های باربری اقادم به صدور بیمه نامه برای بار بنمایند. تمام افراد لازم است تا در زمان استفاده از این خدمات بارنامه و بیمه باربری داشته باشند تا در صورت بروز هرگونه خسارت سرکت حمل بار هزینه را تقبل نماید.

آسیب ها و خسارات احتمالی در زمان باربری چیست؟

در زمان حمل بار بین شهرها یا حمل اثاثه منزل ممکن است خساراتی متوجه بار و اثاثیه شما بشود. یکی از این مشکلات ممکن است از طرف خدمه شرکت باربری متوجه اثاث شما بشود. اگر افراد غیرحرفه ای یا ناوارد باشند ممکن است مشکلی برای شما به وجود بیاورند. ازجمله میتوان به :

– گم شدن وسیله ها، جعبه ها و کارتن ها

– آتش سوزی یا سوختن یکی از اثاثه

– شکستن لوازم و وسایل شکستنی مانند ظروف و بوفه ها

– خیس شدن اثاث و نفوذ رطوبت به جعبه ها در زمان حمل

باربری تهران

بیمه شونده و بیمه گذار در باربری 

بیمه شونده و بیمه گذار دو طرف یک قرارداد بیمه برای حمل بار هستند. بیمه گر شخصی حقوقی مانند شرکت حمل بار است که در ازای مبلغی تعهد میدهد تا بار را سالم به مقصد برساند. و در صورت خسارت احتمالی هزینه را پرداخت نماید.

بیمه شونده فردی حقیقی یا حقوقی است که توسط شرکت باربری بیمه میشود. در ازای پرداخت مبلغی شخص بیمه شونده بار خود را در زمان حمل بیمه میکند. در صورتی که آسیبی به بار و اثاثه وارد شود شرکت حمل بار باید خسارت آنرا بپردازد.

انواع بیمه باربری چیست؟

بیمه باربری بر دو نوع تقسیم میشود. بیمه باربری داخلی و بیمه باربری بین المللی

بیمه باربری بین المللی مربوط به امور حمل و نقل بین مرزی است. این نوع بیمه خود شامل سه نوع بیمه دیگر است. بیمه باربری ورادات و صادرات و بیمه ترانزیت کالا.

بیمه واردات و صادرات مربوطه به شرکت هایی است که در زمینه حمل و نقل کالاها بین کشورها فعالیت میکنند. مسافران تجاری که قصد ارسال بار به دیگر کشورها را دارند باید کالای خود را بیمه بین المللی از نوع صادرات یا واردات نمایند.

اما بیمه ترانزیت مربوط به کالاهایی است که از خارج کشور به مقصد کشوری دیگر میروند و از بخشی از خاک ایران عبور میکنند. برای مثال یک کالا توسط کامیون یا تریلی از ترکیه با افغنستان میرود و از ایران هم عبور خواهد کرد.

مسیر ترانزیت بسته به نوع حمل میتواند زمینی، هوایی یا دریایی باشد. بیمه باربری اما تنها مربوط به حمل بار زمینی است و شامل اثاثه مسافران و محموله های بازرگانی خواهد شد.

مطالب پربازدید :

نرخ هزینه باربری تهران

باربری اتوبار حرفه ای امیرآباد

مزایای استفاده از شرکت باربری

بیمه باربری و بارنامه چیست؟
بهترین باربری و اتوبار تهران 

شرکت های باربری و خدمات اتوبار وظیفه دارند تا خدمات اثاث کشی و انتقال وسایل را برای مشتریان خود انجام دهند. این شرکت ها موظف به فرستادن کارگر مجرب برای حمل بار و آماده سازی و بسته بندی اثاثه و انتقال آنها با خودرو مناسب باربری هستند. از دیگر خدمات شرکت های باربری نیز صدور بیمه باربری و اجاره انبار اشاره کرد.

انتخاب شرکت باربری از دغدغه های مردم در زمان اثاث کشی است. از این جهت برخی افراد نگران یافتن شرکت باربری مناسب و معتبر هستند. اگر برای حمل بار و اثاثیه خود به دنبال شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری هستید بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید و یک شرکت معتبر را بشناسید :

– داشتن مجوز از اتحادیه باربری تهران

– بسته بندی حرفه ای بار و اثاثه

– داشتن وب سایت یاشبکه اجتماعی معتبر

– کارگران حرفه ای و خدمه متخصص در حمل بارهای سنگین

– دارابودن انواع خودروهای باربری مانند وانت بار و کامیون استاندارد

– قیمت های مناسب و مطابق نرخ اتحادیه باربری تهران

ظرافت بار اتوبار امیرآباد

باربری و حمل اثاثیه منزل را از ما بخواهید!

اگر به دنبال یک شرکت معتبر باربری اراده دهنده بیمه باربری و بارنامه هستید با اتوبار ظرافت بار تماس بگیرید. ما با سالها سابقه آماده خدمت رسانی به شهروندان در زمینه حمل بار و باربری در تهران هستیم . برای باربری جردن، باربری گیشا، باربری امیر آباد و باربری ملاصدرا و سایر مناطق تهران با ما تماس بگیرید. برای ارتباط با ما و رزرو خدمات میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

اتوباراخبارباربری

اتوبار امیر آباداتوبار جردناتوبار گیشاباربری ارزانباربری امیرابادباربری جردنباربری گیشاباربری ملاصدرا

4 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *