قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران

قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران

قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران


قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران

قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله قصد داریم از عوامل را به شما بگوییم تا بتوانید با اعتماد بیشتری از خدمات اتوبار تهران بهره مند شوید. بهتر است بدانید قیمت اسباب کشی شما با اسباب کشی همسایه شما بسیار متفاوت می باشد پس به همین علت خدمات اتوبار تهران دارای قیمت مشخصی نمی باشد و اگر همسایه شما گفت شرکت اتوبار تهران این قیمت را از شما گرفته و با قیمتی که از شما گرفته متفاوت بود نگران نباشید سر شما کلاه نرفته بلکه قیمت خدمات به تعداد لوازم شما، وسایل سنگین، بسته بندی، حمل و نقل و … مربوط می باشد.

احتمالا جایی که شما قرار است جابجا شوید با جایی که همسایه شما قرار است برود بسیار متفاوت می باشد که پس مسیر یکی از عوامل دیگر در قیمت و هزینه خدمات اتوبار تهران می باشد. پس نمی توان لیست دقیقی از قیمت ها را به شما داد و یک قیمت ثابت را برای شما مطرح کرد. امکانی که یک شرکت اتوبار به شما می دهد تماس با کارشناسان اتوبار می باشد تا از آن ها مشاوره دریافت کنید و خیالتان از بابت قیمت راحت شود.

قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران - اتوبار اقدسیه

هزینه خدمات اتوبار بر اساس نوع ماشین و مسیر

یکی از عواملی که می توان گفت در قیمت خدمات اتوبار تهران دخیل می باشد انتخاب نوع ماشین اتوبار می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت. عموما شرکت های اتوبار از کامیون که شامل ماشین های هیوندا، خاور ۶۰۸، خاور ۸۰۸ و… و همچنین ماشین وانت نیسان برای حمل و نقل استفاده می کنند. اگر بخواهیم بگوییم هزینه حمل باز توسط شرکت اتوبار بر چه اساسی محاسبه می شود می توان گفت اگر مسیر حمل و نقل شما داخل محدوده باشد یعنی چه؟

یعنی اگر مبدا در شمال تهران می باشد مقصد هم داخل شمال تهران باشد هزینه کمی دارد اما اگر مقصد شما خارج از محدوده باشد یعنی شما در مبدا یعنی شمال تهران هستید و مقصد شما در غرب تهران می باشد قیمت متفاوت دارد و در قسمت آخر حمل و نقل توسط شرکت اتوبار به شهرستان ها نیز دارای هزینه ی متفاونی می باشد. برای وانت نیسان نیز به همین صورت می باشد اگر شما داخل محدوده باشید یک قیمت دارد اگر خارج از محدوده باشید یک قیمت دیگر و در آخر برای محاسبه قیمت خدمات اتوبار در شهر ها و مناطق حومه تهران نیز یک قیمت را ارائه می دهند.

قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران - اتوبار امیرآباد

تاثیرگذاری زمان بر هزینه های اتوبار

زمان چیزی که برای هر کسی مهم است و افراد همیشه در پی کنترل کردن آن هستند. این مسئله نیز در خدمات اتوبار مهم است قطعا هم برای شما زودتر تمام شدن اسباب کشی مهم است و هم برای شرکت اتوبار تهران از اهمیت بالایی برخوردار است که اسباب کشی شما را با سرعت بیشتر و در زمان کمتری انجام دهد. اما چیزی که اهمیت دارد زمان استاندارد ارائه شده توسط شرکت اتوبار می باشد.

اگر شما نیاز به کامیون داشته باشید زمان استاندارد ارائه شده به شما ۳ ساعت می باشد اگر شما در ۳ ساعت اسباب کشی را تمام کردید که هیچ اگر تمام نکردید بر اساس یک جدول هزینه کمی به قیمت خدمات اتوبار اضافه می شود. البته بهتر است بدانید در وانت نیستان زمان متفاوت است و اگر در ۲ ساعت جابجایی انجام نشود هزینه کمی به آن اضافه خواهد شد. البته این موضوع را در نظر بگیرید که شرکت اتوبار تهران از نیروهای حرفه ای و نیرومند کمک گرفته است که این باعث می شود اسباب کشی شما در زمان کمتری انجام شود و هزینه ی شما کاهش پیدا کند.

قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران - اتوبار تجریش

هزینه حمل و نقل وسایل سنگین در اتوبار تهران

وسایل سنگین دارای وزن زیاد و ابعاد بزرگ می باشند به همین علت هزینه ی آن ها نسبت به سایر لوازم شما متفاوت می باشد و برای محاسبه ی قیمت آن ها از وزن و ابعاد آن ها کمک گرفته خواهد شد. هزینه خدمات شرکت اتوبار تهران برای انواع لوازم زیر محاسبه می شود:

۱- یخچال در انواع مختلف مانند ساید بای ساید

۲- کمدهایی با وزن بالا

۳- گاو صندوق

۴- یخچال فریزر

البته نگرانی افراد در جابجایی لوازم سنگین برای این است که در هنگام جابجایی خسارت نبینند برای حل این مشکل می توان گفت که شرکت های اتوبار از افرادی کمک گرفته است که دارای قدرت بدنی بالایی می باشند.

قیمت و هزینه حمل بار در اتوبار تهران - اتوبار

هزینه بسته بندی و هزینه کارگر در شرکت اتوبار تهران

هزینه های بسته بندی لوازم شما بستگی به سایز و ابعاد لوازم شما دارد و باید هزینه کارگری که بسته بندی اثاثیه شما را انجام می دهد نیز در نظر بگیرید. خدمات اتوبار همانطور که گفته شد بر اساس زمان در نظر گرفته می شود. هزینه کارگر نیز بر اساس زمان و همچنین تعداد کارگرها محاسبه می شود و در مرحله بعد محاسبه قیمت باید به تعداد طبقات نیز توجه ویژه ای داشت.

دریافت خدمات اتوبار ظرافت بار

برای دریافت خدمات اتوبار تهران می توانید با شرکت ظرافت بار در تماس باشید. شرکت ما در تمام نقاط تهران مانند اتوبار امیرآباد، اتوبار اقدسیه، اتوبار تجریش و… فعالیت می کند. ما در تلاش هستیم که کمک نیروهای حرفه ای خود اسباب کشی را برای شما تبدیل به راحت ترین کار کنیم اگر از اسباب کشی هر ساله ی خود خسته شده اید ما با تجربه ی چند ساله ی خود به کمک شما می آییم برای اطلاعات بیشتر در این باره بر روی لینک زیر کلیک کرده تا با ما در ارتباط باشید.

اتوباراتوبار اقدسیهاتوبار امیرآباداتوبار تجریشاخبار

اتوبار تهرانباربریباربری تهرانقیمت اتوبار تهرانمحاسبه قیمت خدمات اتوبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *