پرسش های متداول درباره خدمات باربری

پرسش های متداول درباره خدمات باربری ظرافت بار

پرسش های متداول درباره خدمات باربری ظرافت بار


پرسش های متداول درباره خدمات باربری

بارها مشتریان با باربری تماس میگیرند و درباره خدمات باربری سوال پرسیده اند. این سوالات گاهی متفاوت بوده اند و برخی از آنها تکرار شده اند. ما تلاش کرده این در این مقاله به پرسش های متداول درباره خدمات باربری اشاره کنیم و درباره آن توضیح بدهیم.

خدمات مشاوره در شرکت باربری

شرکت های باربری به طور معمول به مشتریان در موارد مختلف مشاوره میدهند. بیشتر مشاوره ها در زمینه تعیین قیمت و هزینه باربری، تعداد کارگرهای مورد نیاز برای اسباب کشی و مدت زمان لازم برای حمل و نقل است. مشاوران در این زمینه شما را راهنمایی میکنند تا برنامه ریزی درستی برای اسباب کشی داشته باشید.

هزینه باربری 

هزینه باربری و حمل و نقل اثاثه با توجه به نرخ اتحادیه باربران تعیین میشود. نرخ باربری از طرف اتحادیه هر ساله اعلام میشود و به تمامی شرکت های باربری ابلاغ میگردد. مازاد این هزینه به شرایط اسباب کشی شما بستگی دارد. به طور مثال اگر حجم وسیله ها زیاد باشد باید تعداد کارگر بیشتری را برای حمل داشته باشید. برخی خدمات جانبی هم هزینه باربری را افزایش خواهد داد.

خدمات بسته بندی اثاثیه باربری

خدمات جانبی اتوبارها میتواند شامل بسته بندی اثاثیه منزل نیز باشد که رفاه مشتریان را تامین کند. افراد و نیروهای باربری با استفاده از بهترین ابزار و کاملا حرفه ای کار بسته بندی را انجام میدهند. آنها از کارتن های محکم و مرغوب و چسب و طناب و پتو و … برای بسته بندی انواع لوازم به شما کمک میکنند. اگر برای اسباب کشی زمان کمی دارید یا خودتان نمیتوانید این کار را انجام دهید، خدمه باربری به صورت حرفه ای و اصولی برایتان انجام میدهند.

ظرافت بار خدمات باربری

برآورد هزینه باربری در تهران 

تا اینجا دانستیم که هزینه باربری بر اساس نرخ اتحادیه و استفاده از خدمات جانبی متغییر خواهد بود. عامل موثر دیگر در تعیین هزینه قمیت و حق دستمزد کارگران باربری است. این هزینه و حق دستمزد نیز از طرف اتحادیه تعیین گردیده و باید بر همان اساس پرداخته میشود.

خودرو ها و ماشین های باربری نیز در تعیین هزینه موثرند و بر اساس میزان بار شما برایتان ارسال خواهد شد. به طور مثال شابد وسیله های شما در زمان اسباب کشی در یک کامیونت جا بگیرد که در این صورت هزینه کمتر است. یا شاید به یک کامیون و یک وانت همزمان نیاز داشته باشید تا بار شما را جابجا کند.

شرکت های خدمات حمل بار در کنار باربری داخل شهری خدمات اتوبار یا باربری بین شهری هم انجام میدهند. اگر نیاز به حمل بار به شهرستان دارید میتوانید با مشاوران در شرکت باربری این خدمت را رزرو نمایید.

تمام بارهای مشتریان در زمان حمل بیمه خواهد شد و مشمول بیمه باربری هستند. بیمه تا سقف 10 میلیون تومن بار شما را بیمه میکند و این خدمت برای شما رایگان خواهد بود. حتما برای اسباب کشی از شرکت باربری مطمئن کمک بگیرید و سابقه و بارنامه را چک کنید تا از ایمنی و سلامت بار مطمئن شوید.

تعداد افراد مورد نیاز برای باربری بر اساس حجم بار باید ارسال شوند. اگر میزان بار شما زیاد است باید بیش از تعداد معمول کارگر بگیرید تا کارها سریعتر و بهتر انجام گیرد. تعداد طبقات و حجم بار روی هزینه باربری موثرند و اگر تعداد طبقات زیاد باشد، تعداد بیشتری کارگر نیاز خواهید داشت.

پرسش های متداول درباره خدمات باربری

باربری آسان و ارزان در تهران 

برای داشتن یک اسباب کشی کم هزینه و آسان لازم است تا نکته را بدانید و آنها را در نظر داشته باشید. شرکت های باربری میتوانند صفر تا صد یک اسباب کشی را برای شما انجام دهند. از بسته بندی گرفته تا حمل بار و چیدمان کارتن ها توسط  نیروهای شرکت باربری قابل انجام است. اما باید همیشه بر همه چیز نظارت کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود و همه چیز درست انجام گیرد.

– حتما جعبه ها و کارتن ها را در ابعاد مناسب انتخاب کنید و از قبل وسیله ها را برای بسته بندی اماده نمایید. کارتن ها را میتوانید به صورت آماده تهیه کنید یا از مغازه ها بگیرید.

– بهتر است مقداری طناب محکم و ضخیم تهیه کنید تا برای بسته بندی مبلمان و میزها از آنها استفاده شود.

– برای بسته بندی ظروف لازم است تا تعداد زیادی کاغذ داشته باشید. چیدن ظرف ها و چینی ها باید با احتیاط انجام شود.

– روی کارتن ها حتما برچسب بزنید تا لوازم شکستنی، ظروف آشپزخانه و اتاق ها و … برای شرکت باربری مشخص باشند.

– نوشتن روی کارتن با ماژیک راحت تر است.

– برای بستن کارتن ها از چسب پهن استفاده کنید.

در بسته بندی شکستنی ها دقت کنید تا در مقصد با خیال راحت انها را باز کنید و در زمان حرکت شکسته نشوند. با برچسب زدن روی آنها یا نوشتن محتویات جعبه در منزل جدید دیگر پیدا کردن آنها سخت نیست و زمان زیادی را نخواهد گرفت. اگر جعبه های اصلی آنها را دارید بهتر است در همان ها ظروف را قرار دهید تا امنیت شان بیشتر حفظ شود.

باربری ازران ظرافت بار

باربری آسان و ارزان با ظرافت بار 

شرکت ظرافت بار به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان جهت اسباب کشی و حمل بار و اثاثه می باشد. در هرکجای تهران که هستید برای استفاده از خدمات باربری و مشاوره با شماره های ما تماس بگیرید. شعب ما برای باربری تجریش، باربری جردن، باربری نیاوران و باربری ولیعصر اماده همکاری با شما هستند.

اتوباراخبارباربری

باربری تجریشباربری جردنباربری نیاورانباربری ولیعصر

3 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *