چیدمان اثاثیه در ماشین حمل باربری

اتوبار تهران ظرافت بار

اتوبار تهران ظرافت بار


چیدمان اثاثیه در ماشین حمل باربری

از جمله موارد مهم که باید در زمان باربری و حمل اثاثیه به آن توجه کرد چیدمان اثاثیه در ماشین حمل باربری است. اگر وسائل و اثاثیه در زمان حمل بار سالم به کامیون رسیده اند، حالا نوبت چیدمان آنها در ماشین است. وسیله نقلیه برای حمل بار باید مناسب باشد تا وسیله ها به سلامت به مقصد برسند.

برای چیدمان درست وسیله ها و کارتن ها باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. یکی از این موارد مهم نحوه بسته بندی وسایل است. هر وسیله ای باید به شیوه خاص خود بسته بندی شود. اگر شما نیاز به کارتن و جعبه دارید بهتر است کارتن های محکم و مناسب برای وسائل انتخاب کنید. وسیله های شکستنی را درون روزنامه یا پارچه بپیچید و یا از پلاستیک حباب دار برای چینی ها استفاده کنید.

اگر وسیله های شما نیاز به کارتن ندارند میتوانید از پتو یا پلاستیک حباب دار استفاده کنید تا بدنه آن کاملا از ضربه در امان باشد. استفاده کارتن و بسته بندی مناسب کمک زیادی به نحوه چیدمان وسیله ها در ماشین حمل بار مینماید.

بهتر است وسائل از بزرگ به کوچک چیده شوند. اگر برعکس کار را پیش ببرید کامیون با وسیله ها کوچک و خرده ریز پر خواهد شد و جا برای وسیله های بزرگ نمیماند. وسیله هایی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، مبلمان و سرویس چوبی و … باید اول در ماشین حمل بار جاشوند. میتوانید وسیله های سبک تر را روی لوازم سنگین و بزرگ قرار دهید.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

اسباب کشی ارازن 

شرکت اتوبار در شرق تهران

اتوبار و باربری در غرب تهران 

چیدمان اثاثه در ماشین حمل باربری

ترفندهایی برای بسته بندی وسایل بدون نیاز به کارتن

استفاده صحیح از لوازم و بسته بندی درست انها میتواند سلامت اسباب کشی را تضمین نماید. هزینه های اثاث کشی بسیار بالاست و از این رو اغلب افراد به دنبال یافتن راهی برای کاهش این هزینه ها هستند.

خرید کارتن و جعبه و دیگر لوازم بسته بندی نیز بر این هزینه می افزاید. شما باید تعداد زیادی کارتن، مقداری وکیوم و بابل رپ و … بخرید تا بتوانید وسیله ها را راحت تر بسته بندی کنید. حتما دوست ندارید وسیله ها در حین جابجایی آسیب ببنند و دردسری برای شما ایجاد شود. پس راهکار منطقی این است که علاوه بر دقت در چیدمان اثاثیه در ماشین حمل باربری به بسته بندی آنها نیز توجه کنید.

چه جایگزینی برای بسته بندی با کارتن وجود دارد؟

شما همچنین میتوانید جایگزین مناسبی برای بسته بندی وسائل خود داشته باشید. خیلی از وسائل هستند که میتوانند جایگزین خوبی برای لوازم بسته بندی شوند. مثلا پارچه های کتان یا حوله ها جایگزین مناسبی برای بابل رپ هستند. همچنین روزنامه های باطله را میتوانید به جای پلاستیک حبابدار در کارتن شکستنی ها استفاده کنید. استفاده از جعبه های دست دوم هم میتواند یکی از انتخاب های شما باشد.

چمدان ها بهترین وسیله برای جابجا کردن لباس و خرده ریزها هستند. میتوانید وسایل شخصی و کفش و دیگر لوازم را درون چمدان بگذارید و جابجا کنید. اصولا چمدان ضربه گیر است و لوازم درون آن آسیب نخواهد دید. اکثر چمدانها دارای چرخ هستند و به راحتی میتوانید آنها را بکشید و جابجا کنید.

انتخاب کیسه های زباله در ابعاد و اندازه های مختلف هم میتواند جایگزین خوبی برای کارتن باشد. کیفیت برخی از کیسه ها بالاست و میتوانید از آنها برای بسته بندی لباسها استفاده کنید.

در حین حمل مراقب باشید تا پاره نشوند و آسیب نبینند. برای بسته بندی لباسها میتوانید از پلاستیک های خلا نیز استفاده کنید. با این کار حجم وسیله ها و لباسها کمتر خواهد شد و حمل آنها آسان تر است.

چیدمان اثاثه در ماشین حمل باربری

هزینه حمل اثاثیه و باربری چگونه محاسبه میشود؟

از مهمترین عوامل موثر در باربری هزینه حمل اثاثیه است. قمیت این خدمات به شدت به میزان و حجم بار بستگی دارد. مورد موثر دیگر تعداد کارگر اثاث کشی موردنیاز برای حمل بار شماست. نوع و حجم بار همچنین در تعیین نوع ماشین باربری و چیدمان اثاثیه در ماشین حمل باربری نیز موثرند.

اگر میزان و حجم بار زیاد باشد نیاز است تا ماشین حمل بار دو نوبت برای بارگیری حاضر شود. یا اگر وسیله های شما در یک کامیون جا نشوند لازم است تا دو ماشین کرایه کنید. هرچه اثاثیه بیشتر باشد، ماشین حمل بار بیشتری هم نیاز خواهد بود تا بار را جابجا کند. از این جهت هزینه اثاث کشی هم افزایش خواهد یافت.

قیمت و هزینه باربری به محل بارگیری نیز بستگی دارد. اگر محل بارگیری کوچه تنگ و باریک باشد جابجایی اثاث سخت خواهد شد. سختی حمل و نقل وسیله ها تا ماشین حمل بار هم میتواند هزینه شما را افزایش دهد. زیرا وقت و انرژی بیشتری از کارگران اتوبار خواهد گرفت.

مسئله مهم دیگر مسافت حمل بار تا محل جدید است. ماشین باربری ممکن است مجبور باشد ساعت های زیادی را درون ترافیک بماند و این ساعت باربری را افزایش خواهد داد. برای حل این مشکل بهتر است ساعت های کم ترافیک را برای اسباب کشی انتخاب کنید.

مورد دیگر تعداد طبقات برای حمل بار است. وجود پله های زیاد و یا راهروهای باریک اثاث کشی را سخت خواهد کرد و روی هزینه های شما تاثیرگذار است. در صورتی که طبقات ساختمان محل زندگی شما زیاد است بهتر است برخی لوازم سبک تر را خودتان جابجا کنید تا هزینه ها کم تر شود.

حمل اثاثیه و باربری در تهران 

برای یک اسباب کشی آسان و مطمئن با شرکت های معتبر و با سابقه تماس بگیرید. شرکت ظرافت بار مطمئن و مجرب در شهر تهران آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. برای خدمات حمل اثاثیه و باربری نیاوران، باربری اقدسیه ، باربری تجریش و باربری ملاصدرا و … میتوانید با ما در ارتباط باشید.

اتوباراخبارباربری

اتوباراتوبار تهرانباربریباربری اقدسیهباربری تجریشباربری تهرانباربری ملاصدراباربری نیاوران

3 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *