بهترین فصل اثاث کشی کدام است؟

باربری نیاوران ظرافت بار

باربری نیاوران ظرافت بار


بهترین فصل اثاث کشی کدام است؟

اسباب کشی و باربری در هر فصلی دردسرها و مشکلات خودش را دارد و میتواند به اندازه ای سخت و دشوار باشد. معمولا انجام جابجایی اثاثه و نقل مکان به محل جدید همیشه با دشواری همراه است و نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت دارد. اگر تجربه این کار را داشته باشید و خانه جدید را بشناسید این کار کمی آسان میشود.

اما بهترین فصل اثاث کشی همیشه اوائل بهار است و معمولا بیشتر خانواده ها تمایل دارند تا پیش از گرم شدن هوا اقدام به جابجایی نمایند. جهت جلوگیری از صدمات و آسیب های وارده به اثاثه منزل و آسایش خاطر خانواده بهتر است این کار را در زمان آغاز بهار انجام دهید تا هزینه  باربری پایین تری هم برایتان داشته باشد.

ممکن است فصل و ماه جابجایی و قرارداد ملک شما در پاییز یا زمستان باشد اما با رعایت نکات مهم میتوانید حمل بار را برای خودتان آسان کنید. اثاث کشی در عید ممنوع است و نیاز به مجوز از کلانتری دارد. زیرا سرقت در این ایام زیاد میشود و ممکن است در صورت اقدام به حمل اثاثه جریمه شوید.

بهتر است در این زمان تنها به جمع کردن وسیله ها بپردازید و با کمک اعضای خانواده همه چیز را بسته بندی کنید. اگر زمان اثاث کشی شما بلافاصله بعد از عید است حتما با شرکت باربری هماهنگ کنید تا دچار مشکل نشوید.

آیا فصل بهار برای اثاث کشی مناسب است؟

بهترین فصل اثاث کشی معمولا بهار است و پیش از گرم شدن زیاد هوا انجام این کار آسان تر خواهد بود. همچنین حجم تقاضا برای باربری کمتر است و هزینه شما نیز کاهش میابد. اوج در خواست خدمات حمل بار و اثاثه معمولا تابستان است که آغاز تعطیلی مدارس است. از این جهت بهتر است بهار را برای اثاث کشی انتخاب کنید.

در ضمن قیمت های جدید برای شرکت های باربری از خردادماه تصویب میشود و شما میتوانید یک اسباب کشی ارزان و راحت را تجربه کنید. همچنین زحمت خانه تکانی عید با اسباب کشی یکی میشود و در سال جدید میتوانید در خانه جدید ساکن شوید.

اما اسباب کشی و باربری در بهار دردسرهایی نیز دارد. تغییرات آب و هوایی در بهار قابل پیش بینی نیست و ممکن است ناگهان با باران غافل گیر شوید. اما در نهایت تعیین فصل اسباب کشی با توجه به موعد تخلیه خانه و اتمام قرارداد  مربوط است و برای شما باید در فصل دیگری انجام گیرد.

مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید :

باربری آسان

انتخاب بهترین شرکت باربری در تهران

بهترین فصل اثاث کشی ظرافت بار

مزیت اسباب کشی در تابستان 

بیشترین آمار اسباب کشی و جابجایی در تابستان است. زیرا امتحانات دانش اموزان و دانشجویان تمام شده و جابجایی برای خانواده ها راحت تر است. معمولا در این فصل باربری ها مشتریان زیادی دارند و حمل اثاثه و تردد کامیون را زیاد مشاهده خواهید کرد. همچنین بازار خرید و فروش و اجاره هم داغ است و در زمینه املاک و اتوبار بیشترین داد و ستد در بازار اتفاق میافتد. بهترین فصل اثاث کشی را میتوان بهار دانست اما پرررونق ترین فصل تابستان است.

روزهای طولانی تابستان فرصت بهتری برای این کار است و زمان لازم را برای بسته بندی و حمل بار در اختیار شما خواهد گذاشت. همچنین مشکلات تغییرات آب و هوا را در تابستان نخواهید داشت. زیرا معمولا هوا همیشه گرم است و با خیال راحت میتوانید اقدام به اثاث کشی کنید.

تنها عیب اثاث کشی در فصل تابستان این است که قیمت باربری افزایش میابد و یافت شرکت حمل بار با قیمت مناسب کمی دشوار است. ممکن است پیدا کردن شرکت اتوبار با هزینه مناسب کمی سخت باشد اما حتما در این زمان از شرکت های مطمئن و با سابقه کمک بگیرید.

نکته مهم دیگر برای اثاث کشی در تابستان این است که گرما مواد غذایی را زود خراب میکند. پس بهتر است از قبل میزان مواد منجمد را کم کنید یا برای انتقال آنها سریعتر از دیگر لوازم و اثاثه اقدام نمایید. بهتر است از کلمن یا محفظه خنک کننده مناسب استفاده کنید تا مواد غذایی فاسد نشوند.

بهترین فصل اثاث کشی کدام است؟

درد سرهای اسباب کشی در پاییز و زمستان 

اسباب کشی در پاییز معمولا در اوائل فصل آسان تر است زیرا تعادل دما بیشتر خواهد بود. از ماه آبان تا اواخر زمستان باران و برف می بارد و حمل بار و اثاثه را دشوار خواهد کرد. در پاییز معمولا یافتن ملک هم کمی دشوار است و بازار با رکود مواجه میشود. اما جالب است بدانید هزینه های اسباب کشی کمتر میشود و همیشه کاهش چشم گیری نسبت به تابستان دارد. با توجه به این نکات بهترین فصل اثاث کشی اوائل پاییز و بهار است تا هزینه شما مقرون به صرفه تر باشد.

بر این اساس انتخاب شما برای شرکت باربری آیان تر خواهد شد و میتوانید اسباب کشی آسان و ارازن را تجربه کنید. البته بهتر است از قبل نرخ ها را چک کنید و برای جابجایی برنامه ریزی داشته باشید. همچنین از شرایط جوی هم مطلع باشید تا غافلگیر نشوید.

اگر در خانواده دانش آموز یا دانشجو دارید ممکن است اسباب کشی برایتان دشوار شود. بهتر است برای اینکار یک روز تعطیل یا اخر هفته را انتخاب کنید. البته با هماهنگی صاحب خانه تا دچار مشکل نشوید. در پایان سال معمولا اسباب کشی کمتر اتفاق میافتد و مشتری شرکت های باربری کمتر میشوند. این به دلیل تغییرات آب و هوا و سرد شدن و ریزش باران و برف است.

بدون شک تغییرات جوی روی فعالیت شما تاثیر خواهد گذاشت و دردسر ساز خواهد شد. بهتر است در بسته بندی وسایل و لوازم دقت کافی داشته باشید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. به این منظور کارتن ها را خیلی سنگین نکنید تا حمل بار آسان باشد. همچنین از روکش پلاستیکی برای وسایل استفاده کنید تا خیس نشوند و آسیب نبینند.

رعایت این نکات به شما کمک میکند تا باربری آسان و مطمئن را تجربه کنید و از خطرات احتمالی به دور باشید. توجه داشته باشید هر فصلی را که برای اسباب کشی در نظر دارید حتما از شرکت های معتبر برای حمل بار کمک بگیرید زیرا آنها اصول کار را بهتر بلد هستند و اسباب کشی سریعتر و مطمئن تر انجام خواهد شد.

مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید :

اصول باربری در زمستان 

اتوبار لوازم سنگین

بهترین فصل اثاث کشی

باربری مطمئن و آسان با ظرافت بار

اگر به دنبال باربری آسان و مطمئن در تهران هستید با ظرافت بار تماس بگیرید. ما در همه جای تهران از باربری نیاوران، باربری ولیعصر و باربری تجریش و … در خدمات مشتریان عزیز خواهیم بود. برای اطلاع از هزینه و استعلام قیمت لینک زیر را کلیک کنید. همکاران ما در همه نقاط تهران آماده ارائه خدمات اتوبار و باربری خواهند بود.

اتوباراخبارباربری

اتوبار تجریشاتوبار نیاوراناتوبار ولیعصرباربری تجریشباربری نیاورانباربری ولیعصر

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *