نکات مهم در انتخاب باربری

نکات مهم در انتخاب باربری

نکات مهم در انتخاب باربری


نکات مهم در انتخاب باربری

نکات مهم در انتخاب باربری برای روز های سخت اسباب کشی خیلی مهم است و نمیتوان ساده از آن گذشت. حمل و جابجایی وسیله ها خیلی طاقت فرسا و سخت است و لازم است تا موارد ضروری را درباره انتخاب درست یک شرکت باربری بدانیم تا از این سختی قدری کاسته شود.
فرآیند بسته بندی و حمل اثاثیه در روزهای اسباب کشی را هیچ کس دوست ندارد و اغلب آسان نخواهد بود. علاوه بر این بارگیری کامیون و تخلیه در خانه یا آپارتمان و جابجایی تا محل جدید استرس زا و سخت است به شرطی این کار توسط یک شرکت مطمئن و خدمه ماهر باربری انجام میگیرد.
پیش از انتخاب شرکت باربری مطمئن شوید که کسب و کار آنها قانونی است و مجوزهای لازم را برای حمل اثاثه و بار دارند. همچنین از مهارت و مجوز رانندگان اطمینان حاصل کنید تا امنیت و سلامت بار شما تضمین شده باشد.
برای اطمینان از این نکات بهترین راه حل جمع آوری اطلاعات از مشتریان قبلی و پرس و جو یا سرزدن به سایت شرکت باربری است. یک اتوبار مطمئن حتما مجوزهای لازم را دارد و در سابقه خود برای حمل بار باید توانسته باشد رضایت مشتریان را جلب کند. پس با پرس و جو و بررسی سابقه این شرکت میتوانید یک اسباب کشی مطمئن و آسان داشته باشید.
لازم است مطمئن باشید که بار شما در زمان حمل بیمه میشود تا در صورت آسیب دیدن یا سرقت بتوانید هزینه را جبران کنید. اگر به دنبال کاهش هزینه هستید استفاده از ماشین های ارازن و بدون مجوز راه خوبی نیست و میتواند حتی خسارت و هزینه شما را چند برابر کند. پس حتما قبل از انتخاب شرکت باربری از داشتن بیمه نامه معتبر، اطمینان حاصل کنید.

نکات مهم در انتخاب باربری باربری تهران

هزینه باربری و اسباب کشی 

یکی از نکات مهم در انتخاب باربری، کاهش هزینه ها و اسباب کشی ارازن است. برای همه ما مهم است که یک جابجایی مقرون به صرفه داشته باشیم و تا جای ممکن هزینه های جانبی را کم کنیم. پس بهتر است در زمان گزینش شرکت های باربری حتما بودجه خود را تعیین کنید و پیش از تصمصم گیری از مشاوران اتوبار مشورت بگیرید.
پس از تخمین هزینه و برآورد هزینه ها لازم است تا قرارداد نوشته شود. این قرار دادها همیشه شامل شرایط دو طرف است و معمولا نکات مربوط به بیمه لوازم و اثاثه و هزنیه نهایی در آن ذکر خواهد شد. طی این قرار دادها تعیین میشود که در صورت آسیب به وسیله ها و لوازم شما شرکت باربری مذکور باید چه میزان هزینه را تقبل کند.

نکات مهم در انتخاب باربری اتوبار تهران

روش های بارگیری آسان 

با رعایت روش های بارگیری اصولی یک کامیون حمل بار و اثاثه میتواند احتمال خسارت را صفر کند و از آسیب های احتمالی به بار شما کم نماید. اگر بسته بندی لوازم و اثاثه به درستی انجام گرفته باشد در نوبت بارگیری مشکل زیادی نخواهید داشت. همچنین لازم است محتویات داخل کارتن ها تعیین شود و روی آن بنویسید.
باید شکستنی ها از سایر لوازم جدا بارگیری شوند. در غیر این صورت ممکن است آسیب ببینند. در زمان توقف ناگهانی یا چرخش ماشین، سرعت بالا میتواند موجب افتادن یا شکستن شود. تنها راه جلوگیری از این مشکل بسته بندی اصولی و بارگیری درست است.
پی از بارگیری همچنین لازم است تا ماشین حمل بار تجهیز شده باشد. از نکات مهم در انتخاب باربری مناسب و مطمئن اسن است که کف ماشین ها با موکت پوشانده شود تا در صورت ضربه های احتمالی بار آسیب نبیند.
تجهیز ماشین باربری و ایمنی آن در زمان حمل و به ویژه در هنگام بارگیری میتواند خسارت را کاهش دهد. گاهی تجهیز ماشین خیلی مهمتر از بارگیری است به ویژه در زمان حمل بار به شهرستان که باید این مهم را در نظر داشته باشید.
همچنین ماشین ها باید دارای برگه معاینه فنی باشند و موارد ایمنی مانند همراه داشتن جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی و علائم ایمنی جاده هم به همراه آنها باشد. به طور ویژه در فصول سرد لازم است تا به زنجیر چرخ و لاستیک های آج دار مجهز گردند تا از لیز خوردن آن جلوگیری شود.

نکات مهم در انتخاب باربری ظرافت بار
نکات مهم در زمان بارگیری اثاثه 

از نکات مهم در زمان بارگیری این است که چیدمان وسیله ها باید به درستی انجام بگیرد. باید لوازم سنگین مانند یخچال، میزها و کمدها اول از همه بارگیری شود. لازم است تا میلمان و وسیله های سنگین را در انتهای کامیون بگذارند و سپس نوبت کارتن ها و دیگر لوزام است. باید وزن بار به طرو یکسان داخل ماشین پخش شود تا از خطر احتمالی چپ شدن جلوگیری گردد.
بعد از وسیله های سنگین نوبت لوازم بلند مانند جالباسی ها و فرش های لوله شده یا تخت است. بهتر است به طور مناسب این لوازم دو طرف ماشین چیده شود تا در صورت حرکت تند یا دست اندازها روی هم نیافتد. سپس نوبت بارگیری کارتن هاست. کارتن ها را باید از قبل مشخص کنید تا در زمان چیدمان شکستنی ها از دیگر لوازم جدا باشد.
کارتن های سنگین در کف ماشین قرار میگیرد و سبک تر ها روی آن قرار خواهند داد. بهتر است وسیل ها و کارتن ها همگی با طناب مهار شوند تا سقوط نکنند.
نکات مهم در انتخاب باربری این است که به یک شرکت مطمئن کار را بسپرید. زیرا ایمن بودن و امنیت اسباب کشی یک مسئله مهم است و نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. متخصصان و پرسنل اتوبارها تجربه کافی و لازم را برای حمل انواع بار دارند و همه چیز را مرتب خواهند چید تا مشکلی پیش نیاید.

باربری مطمئن و ارزان را از ما بخواهید !

برای تجربه یک اسباب کشی بی دردسر و راحت باید باربری را از یک شرکت باسابقه و مطمئن رزرو کنید. شرکت ظرافت بار با به کارگیری نیروهای مجرب و ماهر آماده حمل اثاثه شما به صورت شبانه روزی و در تمام مناطق تهران می باشد. برای استفاده از خدمات باربری اقدسیه، باربری نیاوران و دیگر مناطق تهران همین حالا با ما تماس بگیرید.

اخبارباربریباربری اقدسیهباربری نیاوران

باربریباربری اقدسیهباربری تهرانباربری نیاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *