روش اسباب کشی صحیح

باربری تهران

باربری تهران


روش اسباب کشی صحیح

اگر روش اسباب کشی صحیح را بدانید تا میزان زیادی از استرس و آسیب به وسیله ها کم خواهد شد. بهتر است که در زمان اسباب کشی همه اعضای خانواده مشارکت کنند تا کار باربری و حمل اثاثه هم آسان تر باشد. اگر به روزهای اسباب کشی نردیک میشوید این توصیه ها را به یاد داشته باشید تا به سلامت به خانه جدید بروید. معمولا اسباب کشی برای هیچ کس آسان نیست و برای خیلی از مردم تبدیل به کابوس شده است. اما مجبور به این کار هستند و معمولا سالانه یا هر چند سال یکبار باید آنرا انجام دهند.

اما با دانستن روش اسباب کشی صحیح میتوان این کار را آسان تر کرد و مشکلات ناشی از آنرا از بین برد. بهترین راه و اولین راه حل کمک گرفتن از تمام اعضای خانواده است تا کارها تقسیم شود و آسان تر پیش رود. باید وسیله ها به ترتیب اولویت بسته بندی شوند و محتویات درون جعبه ها مشخص باشد. جعبه ها را خیلی سنگین نکنید و اجسام را به هم ریخته داخل کارتن نریزید. این کار بازکردن وسیله ها در منزل جدید و اسباب کشی را سخت تر میکند.

در زمان بسته بندی تمام لوازم مانند کارتن و پلاستیک و چسب را در کنار دستتان بگذارید تا کار شما راحت تر باشد. همچنین تلاش کنید در شرایطی نباشید که به کمر و گردن شما فشار وارد شود. حتما وسیله ها را روی میز قرار دهید یا روی زمین بنشینید. سلامت شما از هر چیزی مهم تر است.

روش اسباب کشی صحیح

وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی 

برای اینکه روش اسباب کشی صحیح را رعایت کنید  لازم است که همه وسیله ها را تهیه کنید و داشته باشید. به این ترتیب هم کار شما آسان خواهد شد و هم کار نیروهای باربری که برای حمل اثاثه زمان کمتری را بگذارند. برخی شرکت های باربری خدمات اتوبار را ارائه میدهند که شامل بسته بندی اثاثه باربری هم میشود. اما میتوانید خودتان این کار را انجام دهید.

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی وسایل و اثاثه شامل :

– کارتن مناسب بسته بندی که باید ضخیم و محکم باشد.

– مقدار زیادی طناب و نخ بسته بندی

– تعدادی روزنامه باطله برای بسته بندی ظروف و چینی ها

– نوار چسب پهن برای چسباندن در کارتن ها

– ماژیک با نوک پهن برای نوشتن روی کارتن

میتوان کارتن ها را آماده خرید یا از مغازه ها گرفت. اما دقت کنید اندازه کارتن باید مناسب باشد تا در زمان حمل و باربری دشوار نباشد. برای اسباب کشی میتوانید کارتن های مخصوص را خریداری کنید و این مسئله کار شما را آسان تر میکند. چون هم جنس خوبی دارند و هم اندازه های آن مناسب است.

دور وسیله های بزرگ مانند مبلمان را میتوان با پتو یا پارچه های ضخیم پوشاند. همچنین پلاستیک های حباب دار گزینه خوبی برای بسته بندی هستند زیرا هم ضربه گیرند و هم میتوانید بارها از آن استفاده کنید. مراقب وسیله های شکستنی و ظروف باشید و برای جلوگیری از گم شدن یا شکستن آنها حتما روی جعبه را بنویسید.

روش اسباب کشی صحیح باربری

مراقبت های لازم در زمان اسباب کشی 

بهتر است لوازم و کارتن های بسته بندی را نگه دارید تا در دفعات بعدی هم استفاده کنید. این وسیله ها ممکن است برای انبار کردن یا ارسال وسیله هم به کارتان بیاید. میتوانید بخشی از انبار را به آنها اختصاص دهید. با رعایت روش اسباب کشی صحیح هم سالم ماندن وسیله ها تضمین میشود و هم زمان و هزینه کمتری را برای باربری خواهید پرداخت .

بهتر این است وسیله های بزرگ مانند تلویزیون را خودتان بسته بندی کنید. برخی شرکت های باربری در کنار خدمات حمل بار و اثاثه برای مشتریان خدمات بسته بندی اثاثه هم ارائه میدهند. اینکار زحمت شما را برای بسته بندی کم میکند. اگر بودجه کافی دارید بهتر است از این خدمات استفاده کنید.

برای داشتن اسباب کشی اصولی و آسان حتما یک چک لیست از کارها و لوازم داشته باشید و در زمان باربری و خالی کردن وسیله ها آنرا چک کنید. به این ترتیب چیزی گم نمیشود و جا نمی ماند. نظارت بر اسباب کشی و باربری آسان نیست. پس برای این کار بهتر است یک نفر را مامور کنترل بار زدن و خالی کردن بار بکنید. به این ترتیب خیال شما راحت تر میشود.

برای حمل آسان لباس ها آنها را داخل چمدان یا کارتن مخصوص لباس بگذارید. اگر چمدان بزرگ برای جادادن لباسها ندارید بهتر آنها را درون کارتن مخصوص قرار دهید تا تا یا پاره نشوند. میتوانید پیش از قرار دادن داخل کارتن آنها را درون پارچه بپیچید و سپس داخل کارتن قرار دهید.

اسباب کشی شاید کار آسان و جالبی نباشد اما اگر اصولی انجام شود راحت تر خواهد بود. پیش از اسباب کشی حتما مواد شوینده را تهیه کنید تا در زمان ورود به منزل جدید دچار سر در گمی نشوید.

اتوبار تهران

اسباب کشی آسان را با ظرافت بار تجربه کنید !

یافتن شرکت باربری مطمئن و مجرب برای باربری آسان نیست. برای تجربه یک اسباب کشی آسان با ما تماس بگیرید. شرکت ظرافت بار با سابقه و با نیروی ماهر آماده خدمت رسانی به شما برای باربری در تهران می باشد. جهت استفاده از باربری امیرآباد، باربری گیشا، باربری ملاصدرا و باربری ونک و دیگر مناطق تهران با ما در ارتباط باشید.

اتوباراخبارباربری

اتوبار تهرانباربری امیرآبادباربری تهرانباربری گیشاباربری ملاصدراباربری ونکروش اسباب کشی صحیح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *