ماشین مناسب باربری کدام است؟

ماشین مناسب باربری کدام است؟

ماشین مناسب باربری کدام است؟


ماشین مناسب باربری کدام است؟

برای اینکه بدانیم ماشین مناسب باربری کدام است باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید. کارهای مرتبط با حمل بار و اثاثه از بسته بندی وسیله ها گرفته تا حمل و چیدمان آنها در ماشین باربری، همه و همه باید با دقت و توسط افراد ماهر انجام گیرد. یکی از فاکتورهای مهم در زمان اسباب کشی انتخاب شرکت باربری مناسب است. زیرا کاهش هزینه ها به میزان زیادی به این فاکتور بستگی خواهد داشت. همچنین این مسئله در سرعت کار و صرفه جویی در زمان هم موثر است.

علاوه بر این ها باید در انتخاب ماشین مناسب باربری هم دقت کنید. مهم است شما چه میزان وسیله دارید و کدام ماشین باربری برای حمل اثاثه شما بهتر است. فاصله مبدا تا مقصد و فاکتورهایی از این دست هم در انتخاب ماشین باربری مناسب تاثیر دارد. از این جهت باید انواع ماشین باربری را بشناسید و بدانید ماشین مناسب باربری کدام است؟

انواع ماشین باربری 

در شرکت های باربری و اتوبار به طور کلی سه دسته ماشین برای حمل اثاثه وجود دارد. بسته به میزان وسیله ها و بار شما، مسافت و مبداء و مقصد جابجایی بار و همچنین ساعات تردد یکی از این سه نوع وسیله میتواند ماشین مناسب باربری برای شما باشد.

– ماشین باربری سبک :

ماشین های سبک باربری را همه میشناسیم. وانت بار باربری، نیسان بار باربری و وانت پراید، ماشین های سبک برای حمل بار هستند. این ماشین ها برای اسباب کشی در شهر و اسباب کم بسیار مناسب اند.

– ماشین نیمه سنگین :

ماشین های نیمه سنگین برای حمل بار به اندازه متوسط مناسب هستند. کامیون، کامیونت باربری و خاور از نوع ماشین های نیمه سنگین اند.

– ماشین های سنگین :

تریلی، ترانزیت و کمپرسی و تریلی تانکر فاو و … از ماشین های سنگین باربری هستند. معمولا برای باربری بین شهری یا برون مرزی از این ماشین ها استفاده میشود. گنجایش این وسله های نقلیه بالاست و قدرت حمل بار در مسافت زیاد را به راحتی دارند. امکان تردد این وسیله ها در روز و در سطح شهر مجاز نیست و تنها بین ساعت ده شب تا 6 صبح امکان ورود به شهر و تردد را دارند.

ماشین مناسب باربری

نکات مهم در انتخاب ماشین باربری مناسب 

برای اینکه بدانیم ماشین مناسب باربری کدام است باید نکات زیر را در نظر داشته باشید :

نوع بار و حجم آن : هرچه بار حجیم تر باشد، خودروی بزرگ تری را برای حمل آن احتیاج دارید. در زمان زیاد بودن وسیله ها انتخاب ماشین بزرگ مانند کامیون یا خاور میتواند دفعات رفت و آمد شما و هزینه باربری را کاهش دهد.

مسافت : مسافتی که قرار است بار جابجا شود نیز در انتخاب ماشین مناسب باربری موثر است. اینکه بار شما در شهر جابجا میشود یا میخواهید به بیرون از شهر یا شهر دیگر اسباب کشی کنید در این امر تاثیر دارد.

ساعت اسباب کشی یا حمل بار : ساعت اسباب کشی همانطور که پیش از این هم گفته شد بر انتخاب نوع ماشین موثر است و باید بر اساس مقررات آنرا انتخاب کنید.

نوع مسیر و جاده : معمولا برای فاصله های دور و حمل بار بین شهری از وسائل نقلیه بزرگ مانند خاور استفاده میشود. این خودروها در شهر محدودیت تردد دارند و به این منظور باید از خودروهای سبک برای حمل بار استفاده کنید.

فصل اسباب کشی : فصل اسباب کشی میتواند نوع ماشین حمل بار را مشخص کند. برخی وسیله ها مانند خاور و کامیونت مسقف هستند و در شرایط جوی بارانی و برفی به خوبی از بار شما مراقبت میکنند. اما وانت یا نیسان را باید مسقف کرد و این کمی کار را دشوار میکند.

اینکه ماشین مناسب باربری کدام است باید با توجه به موارد بالا انجام گیرد تا بعدا دردسرساز نشود. وزن بار، موقعیت منزل جدید و میزان بودجه شما برای اسباب کشی هم در کنار عوامل ذکر شده میتواند تاثیرگذار باشد.

باربری تهران ظرافت بار

ویژگی ماشین های باربری 

کامیونت یا کامیون ماشین های معمول برای باربری و حمل اثاثه هستند که برای اسباب کشی منازل استفاده میشوند. حجم بالای بار را میتوان در این ماشین ها جا داد و مطمئن ترین وسیله برای جابجایی لوازم منزل و اثاثه سنگین هستند. کامیونت باربری میتواند میزان یک تا 12 تن بار را جابجا نماید. کامیونت ها معمولا مسقف هستند و کف آنها هم موکت شده است.

انتخاب کامیونت براساس میزان بار شما انجام میگیرد. ارتفاع آن باید به اندازه ای باشد که مثلا بتواند یخچال و وسیله های بزرگ را در آن جا داد. ارتفاع کابین باید به اندازه ای باشد که بارگیری راحت انجام شود. معمولا اسباب کشی و حمل اسباب منزل از ماشین های ایسوزو و خاور بنز 608 استفاده میشود.

برای حمل وسیله های کوچک و نیمه سنگین از وانت بار باربری استفاده میشود. این وسیله برای حمل اثاثه با وزن کم و اندازه کوچک بسیار مناسب است و حمل بار درون شهری با آن انجام میگیرد. ظرفیت وانت بار بین 100 کیلو تا 4 تن است و به دلیل استهلاک کم و قیمت ارزان بیشترین استفاده را دارد. برای حمل اثاثه میتوانید وانت بار بدون اتاق یا اتاق دار را انتخاب کنید.

از وسیله های میان رده برای حمل بار ، نیسان بار است که اثاث سبک و نیمه سنگین را میتوانید با آن جابجا کنید. تفاوت این وسیله با وانت بار باربری این است که حجم بیشتری از بار در آن جا میگیرد و علاوه بر باربری شهری میتوان برای حمل بار بین شهری هم از آن استفاده کرد.

برای اینکه بدانید ماشین مناسب باربری کدام است، حتما با شرکت باربری تماس بگیرید و ماشین مطمئن، سریع و مناسب با حجم بار را انتخاب کنید. ماشین نامناسب موجب اتلاف وقت و هزینه یا حتی آسیب به وسیله های شما خواهد شد.

باربری تهران ظرافت بار اتوبار تهران

حمل بار و باربری را به ظرافت بار بسپارید !

شرکت ظرافت بار با داشتن کادر حرفه ای و نیروی مجرب و استفاده از ماشین باربری مناسب، شما را در امر حمل بار و اسباب کشی یاری خواهد کرد. برای باربری امیر آباد،باربری گیشا،باربری ملاصدرا و باربری ونک و دیگر نقاط تهران کافی است از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید. همکاران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به شما و ارائه خدمات خواهند بود.

اتوباراخبارباربری

اتوبار ارزاناتوبار تهرانباربری امیرآبادباربری تهرانباربری گیشاباربری ملاصدراباربری ونک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *