قیمت و هزینه اتوبار تهران ظرافت بار

قیمت و هزینه اتوبار تهران ظرافت بار


قیمت و هزینه اتوبار تهران

قیمت و هزینه اتوبار تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهتر است پیش از اقدام به رزرو و در خواست باربری از هزینه ها و تعرفه اتوبار اطلاع داشته باشید. این قبیل خدمات مانند یک کالای خاص نیست و یک قیمت مشخص ندارد. قیمت اتوبار و هزینه آن به نوع خدمت ارائه شده بستگی دارد و نمیتوان لیست دقیقی از این هزینه ها را ارائه داد.

به طور مثال قیمت و هزینه اتوبار تهران به مسافت، حجم بار و ماشین باربری و … بستگی دارد. باید پیش از روز اسباب کشی یا ارسال بار حتما با شرکت باربری تماس بگیرید و از شرایط و هزینه ها اطلاع کسب کنید. در برخی موارد شما به خدماتی مانند بسته بندی اثاثه و چیدمان وسیله نیاز دارید که این موارد و خدمات در تعیین هزینه اتوبار تاثیر گذار خواهد بود.

نوع ماشین بر اساس حجم و نوع بار شما تعیین میشود و مستقیما روی هزینه باربری تاثیر گذار است. ماشین باربری میتواند کامیون، وانت نیسان و … باشد که هزینه هرکدام متفاوت خواهد بود. اگر بار شما زیاد باشد و مبدا و مقصد شما در دو محدوده متفاوت از شهر باشند هزینه برای شما کمی بیشتر است. به طور مثال اگر میخواهید از غرب به شرق اسباب کشی کنید هزینه حمل بار بیشتر از هزینه اتوبار در همان منطقه میشود.

اگر قصد حمل بار به اطراف تهران یا شهرستان دیگری را دارید و لازم است تا از چند ماشین برای باربری استفاده کنید هزینه شما نسبت به بعد مسافت بیشتر میشود. هزینه اتوبار شهرستان بر حسب کیلومتر محاسبه میشود و بسته به وسیله نقلیه و ماشین مورد استفاده متفاوت خواهد بود.

هزینه اتوبار تهران

هزینه حمل بار سنگین و خدمات اتوبار

برخی وسیله های سنگین مانند یخچال، گاو صندوق، پیانو، کمدهای شیشه ای سنگین و … هزینه مضاعفی را برای باربری ایجاد میکنند. اگر هرکدام از این وسیله ها را در منزل دارید یا میخواهید با اتوبار به جایی ارسال کنید لازم است تا از قبل قیمت و هزینه اتوبار تهران را با شرکت چک کنید.

مسئله بعدی در تعیین هزینه باربری زمان است. به طور مثال زمان استاندارد برای اسباب کشی به طور معمول سه ساعت است. این زمان از شروع بارگیری تا خالی کردن بار محاسبه میشود. برای کم کردن هزینه اتوبار لازم است تا از قبل همه وسیله ها را بسته بندی و آماده کنید که زمان کمتری از شما برای حمل و جابجایی بگیرد.

اگر برای باربری نیاز به زمان بیشتری داشته باشید باید از قبل هزینه ها و قیمت را با شرکت باربری چک کنید. هزینه بسته بندی اثاثه و لوازم نیز در قیمت و هزینه اتوبار تهران تاثیر گذار است. هزینه کارتن بسته به نوع و اندازه متفاوت است و به سایز و میزان وسیله ها بستگی دارد. هزینه خدمات بسته بندی نیز ساعتی و بر اساس تعداد نفرات مورد نیاز برای این کار تعیین میشود.

مورد موثر دیگر در هزینه اتوبار، دستمزد کارگران است. باید دید شما چقدر وسیله دارید و چه تعداد نیروی باربری برای حمل و جابجایی آن لازم است. همچنین که تعداد طبقات هم میتواند هزینه را کم و زیاد کند. لازم به ذکر است که قیمت ها توسط اتحادیه باربری تعیین میشود و بر اساس زمان، تعداد نیروی باربری، تعداد طبقات و عوامل دیگر تغییر خواهد کرد.

قیمت و هزینه اتوبار تهران

ماشین باربری برای اتوبار تهران

همانطور که پیش از این گفته شد یکی از مهمترین ویژگی های یک شرکت باربری داشتن ماشین های مناسب برای حمل بار است. این موضوع در سلامت و امنیت باربری نقش زیادی دارد. هر ماشین برای حمل نوع و میزان خاصی از بار استفاده میشود و باید مناسب و مطمئن باشد.

در گذشته باربری و حمل اثاثه شکل دیگری داشت و به وسیله چهارپایان انجام میشد. اما امروزه برای انواع باربری و حمل اسباب و لوازم باید ماشین مخصوص و مناسب را در اختیار داشت. کلمه اتوبار هم با وارد شدن این وسیله ها بر سر زبان ها افتاد و همه گیر شد. در حقیقت خدمات باربری به وسیله ماشین را اتوبار میگویند.

اتوبار ها همان شرکت های باربری هستند و از ماشین های مختلف برای حمل اثاث به صورت زمینی استفاده میکنند. هر نوع حمل و نقل اثاثه توسط کشتی و هواپیما و … را باربری میگویند. به طور خاص به حمل بار با ماشین اتوبار نیز گفته میشود. شرکت های باربری انواع نیسان و کامیون و … را برای حمل اثاثه مورد اسقفاده قرار میدهند و قیمت و هزینه اتوبار تهران به انتخاب این ماشین ها بستگی دارد.

قیمت اتوبار تهران

باربری و اتوبار تهران را از ظرافت بار بخواهید !

در زمان حمل اثاثه و اسباب کشی یافتن یک اتوبار ارزان و مطمئن شرط اصلی است تا استرس شما را برای این روز کم کند. برای خدمات اتوبار تهران در تمام نقاط شهر با شرکت ظرافت بار تماس بگیرید و خدمات خود را رزرو کنید. در تمام نقاط تهران همکاران ما آماده پاسخگویی به شما می باشند. برای استفاده از خدمات اتوبار گیشا، اتوبار ونک، اتوبار ملاصدرا و … میتوانید با ما در ارتباط باشید.

اتوباراتوبار تهراناخبارباربری

اتوبار ارازناتوبار تهرانقیمت اتوبارقیمت اتوبار تهرانهزینه اتوبار تهران

2 Comments

  • قیمت اتوبار تو منطقه ما خیلی گرون بود ما هرسال کلی هزینه میکردیم ولی با اتوبار ظرافت بار امسال ارزون و به صرفه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *