اصول اسباب کشی به منزل جدید

باربری ظرافت بار اصول اسباب کشی به منزل جدید

باربری ظرافت بار اصول اسباب کشی به منزل جدید


اصول اسباب کشی به منزل جدید

دانستن اصول اسباب کشی به منزل جدید برای داشتن یک روز آرام و بی استرس لازم است. اسباب کشی و نقل مکان به محل جدید برای زندگی استرس ها و سختی های خود را دارد. این مسئله بیشتر برای این است که برنامه ریزی برای جابجایی منزل و باربری زمان بر است و باید از قبل برنامه ریزی داشت تا همه چیز به موقع و درست پیش برود. اما رعایت نکات زیر میتواند به شما در باربری کمک کند و کار شما با دانستن و رعایت آنها راحت تر است.

– بررسی منزل جدید و گرفتن چند عکس از اتاق ها

پیش از روز اسباب کشی و شروع باربری لازم است تا همه چیز خوب بررسی شود و جای هر وسیله را بدانید. به این منظور چند عکس از تمام اتاق ها و آشپزخانه بگیرید و همه چیز را بررسی کنید.  گاهی لازم است تا تعمیراتی انجام شود. باید قبل از بردن اثاثه این کار انجام شود تا بعدا برایتان دردسر ایجاد نکند.

– اندازه گیری

بهتر است پیش از روز اسباب کشی فصای داخل آپارتمان را اندازه گیری کنید تا جای هرچیزی مشخص شود. اندازه و ارتفاع هر وسیله را خوب بدانید و روی کاغذ بنویسید. ارتفاع پنجره ها برای نصب پرده هم لازم است تا در صورت لزوم برای آنها پرده مناسبی را تهیه کنید.

– بسته بندی اثاثه

این کار زمان بر است و باید سر فرصت  و با حوصله انجام گیرد. پس در زمان مناسب برای جمع کردن وسیله ها و لوازم زمان بگذارید و آنها را در کارتن های مناسب بسته بندی کنید. به این ترتیب باربری آسان تر و سریع تر انجام میشود.

اصول اسباب کشی به منزل جدید باربری ظرافت بار

– وسیله های اضافی را دور بریزید

بهتر است وسیله های بدرد نخور را دور بریزید. اگر از چیزی مدت ها استفاده نکرده اید احتمالا دیگر به کارتان نخواهد آمد. اگر وسیله ها را لازم ندارید و سالم هستند میتوانید آنرا بفروشید و یا به کسی بدهید. بهتر است از شر وسیله های خراب یا به درد نخور راحت شوید تا هم جای اضافی از شما نگیرند و هم هزینه و دردسر باربری را نداشته باشید.

– وسیله های خراب را تعمیر کنید

حتما پیش از اسباب کشی وسیله های خراب را که نیاز به تعمیر دارند درست کنید. بعد از روز اسباب کشی معمولا زمان زیادی برای این کارها نیست و شما خسته تر از آن هستید که بتوانید این کار را انجام دهید.

– یک باربری مطمئن و مناسب را رزرو کنید

برای کاهش استرس و هزینه باربری باید یک شرکت مطمئن و با تجربه را بیابید. لازم است تا از سابقه کار شرکت و مهارت نیروهای آن مطمئن شوید تا کار شما آسان تر پیش برود. توجه به اصول اسباب کشی به منزل جدید و انتخاب باربری مناسب برای شما بسیار مهم ضروری است. زیرا هم در کاهش هزینه موثر است و هم از حوادث احتمالی جلوگیری میکند.

– چیدمان اثاثیه در ماشین حمل بار

چیدمان اثاثیه نیز مانند بسته بندی آن مهم است و باید تا زمان رسیدن به منزل جدید سالم بمانند. از این رو باید وسیله ها به ترتیب از سنگین به سبک و از بزرگ به کوچک در ماشین باربری و حمل بار چیده شوند.

– چک لیست و نکات مهم در زمان اسباب کشی

حتما توجه داشته باشید که وسیله های عتیقه و گران قیمت با دقت حمل شوند. بهتر است جواهرات و طلاها را خودتان داخل کیف مخصوص بگذارید. هرگز شخصا اقدام به حمل وسیله های سنگین نکنید.

این کار هم خطرناک است و هم صدمات زیادی را به دنبال دارد. در ضمن داشتن یک چک لیست از وسیله ها کار شما را آسان تر میکند تا چیزی گم نشود یا جا نماند.

اصول اسباب کشی به منزل جدید ظرافت بار

شرکت باربری خوب برای اسباب کشی 

برای داشتن اسباب کشی آسان و راحت باید اصول اسباب کشی به منزل جدید را دانست. ابتدا بهتر است یک باربری مناسب پیدا کنید و این کار به میزان قابل توجهی استرس شما را کاهش خواهد داد. پس مهم است که در انتخاب آن دقت کنید و حساست لازم را داشته باشید.

اولین ویژگی یک باربری خوب، قیمت مناسب خدمات است. در هر معامله ای قیمت نقش اساسی دارد و باید به بودجه و هزینه های خود توجه داشته باشید. هزینه باربری بر اساس حجم بار، تعداد طبقات و ماشین مورد نیاز برای شما تعیین میشود.

همچنین باید کیفیت خدمات را نیز در نظر گرفت. بسیاری از شرکت های باربری خدمات جانبی مانند بسته بندی اثاثیه، چیدمان اثاثیه و … اشاره کرد. یک شرکت باربری خوب نرخ مناسبی برای این خدمات در نظر میگیرند تا مشتریان را راضی نگه دارد. کیفیت این خدمات نیز باید مورد توجه شما باشد و با قیمت مناسب آن تطبیق دهید.

کیفیت خدمان مانند قیمت و هزینه باربری مهم هستند. درخواست سرویس از اتوبار تنها به اجاره ماشین حمل بار و نیروی باربری ختم نمیشود. بلکه باید کیفیت و سرعت عمل و همچنین امنیت اسباب کشی هم تامین باشد. برای یافتن یک باربری مناسب حتما از مشتریان سابق اطلاع کسب کنید تا دچار اشتباه و دردسر نشوید.

اصول اسباب کشی به منزل جدید

باربری ارزان و مطمئن در تهران 

برای داشتن یک اسباب کشی آسان، ارزان و مطمئن باید خدمات باربری را از شرکت باسابقه و با نیروی مجرب بخواهید. شرکت ظرافت بار ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. برای باربری اقدسیه، باربری جردن، باربری ولیعصر، باربری تجریش ، باربری نیاوران و دیگر مناطق تهران با ما تماس بگیرید.

اخبارباربری

باربری اقدسیهباربری تجریشباربری جردنباربری نیاورانباربری ولیعصر

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *